Hydraulisten trukkipiikkien etäisyyden säätö | AvantClub - Keskustelupalsta

Jookoo

Jäsen
Keskustelun aloittaja
21.3.2015
1
0
1
Tuli hankittua pari päivää sitten tuommonen 2009 vuoden 750 avantti ja siinä tuli hydr. trukki piikit mukana, mutta ei saa mitenkään lähennettyä / loitonnettua niiden etäisyyttä. Joku sähköjohto yhdelle venttiilille näyttäisi menevän ja siinä on kolme pinniä ja kahden välistä kyllä löytyy resistanssia 4 ohm. Epäilisin itse jotain sähkövikaa kun sivuttain niitä kyllä pystyy siirtämään oikealle ja vasemmalle. Kaikki vivut ja napit tullu hytistä kokeiltua tuloksetta. Mitään ideaa mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään?

Sivusiirrolla varustetuiden trukkipiikkien mukana toimitetaan erillinen katkaisijalla varustettu johtosarja, joka
käy virtapistokkeeseen. Vaihtoehtoisesti siirtoja ohjataan joystikin työlaiteiden ohjauspaketin katkaisijalla.
Työlaitteen sähkökytkinpakettia käytettäessä 0/1 katkaisijalla (painonappien vieressä) valitaan käytettävä
toiminto: 0-asento: haarukoiden leveyssäätö/kavennus nappia painamalla.1-asento: sivusiirto.
Ilman sähköä vain kavennustoiminto on käytössä.
Sulakkeet kannattaa tarkistaa ja johto puomin päältä mitä eniten revitään. Vai onko johtoa ollenkaan.
Tuleeko johtoon sähköä, ilmeisesti tulee kun sivusiirto toimii. Irrota johto niin pelaa sivusiirto.

Mä kun käytän piikit aika paljon niin tilasin nyt uuden koneen mukaan hydrauliset piikit. Nimenomaan sitä sivusiirtoa mä kaipaan. Piuha siis vaan kiinni puomiin ja nappileikkeihin sen jälkeen! ;)