Hyvä voimavirta agregaatti | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Onko kellään tietoa hyvästä agregaatista varavoimaksi. Itsenäinen, hiljainen, 400V ja mielellään automaattikäynnistyksellä kun verkosta loppuu sähköt?

Paljonko tehoa pitäisi saada?

Toverin mökille vein joskus veli keskiseltä 2,5 kw hondan, tosin 1 vaiheinen/230v vehje. Maksoi 400 eur ja toimii kymmenen vuoden jälkeen edelleen.

IKH:ssa toisinaan tarjouksia isommista genuista, laadusta en tiedä.

Meillä on saaressa näiden laite. Kelpo peli, toistatuhatta tuntia menossa ja lisävarusteita riittää eri tarkoituksiin webbilistan ulkopuoleltakin.

http://www.hsaoy.com/

Minulla olis tai veljelläni CAT 12,7kwa äänieristetty kontti koko n. lev 80cm pituus 120cm korkeus 100cm automaattikäynnistys myös tekstiviestillä pakettiin kuuluu myös isot akut inventterillä(siniaalto toimii kaikki) muistaakseni 1500w kun akuissa jännite laskee jyrähtää catti käyntiin automaattisesti agregaatissa on webasto ja lisäpolttoainesäiliö 1500l agregaatissa itsessään muistaakseni 40l hinnan voin tarkistaa muistelen että pyytää 6500eur minulla puhelimessa kuvia voin lähettää jos kiinnostaa

Soita tuonne http://www.hsaoy.com, sieltä saat kyllä asiantuntevaa neuvoa.
Taitaa olla ainut kotimainen valmistaja tällä saralla.

natikka sanoi:
Minulla olis tai veljelläni CAT 12,7kwa äänieristetty kontti koko n. lev 80cm pituus 120cm korkeus 100cm automaattikäynnistys myös tekstiviestillä pakettiin kuuluu myös isot akut inventterillä(siniaalto toimii kaikki) muistaakseni 1500w kun akuissa jännite laskee jyrähtää catti käyntiin automaattisesti agregaatissa on webasto ja lisäpolttoainesäiliö 1500l agregaatissa itsessään muistaakseni 40l hinnan voin tarkistaa muistelen että pyytää 6500eur minulla puhelimessa kuvia voin lähettää jos kiinnostaa

Kiitos tarjouksesta. Luulen että on vähän järeä meille.
Laite tulee lähinnä varakäyyöön jos verkosta loppuu sähköt. Veikkaan että tulee käymään 2-3 krt vuodessa.

Mutta kiitos kaikille vinkeistä!

Uusimmat keskustelut