Onko mitään eroa edelliseen missään kohtaa konetta mikä näkyisi? Olenko ainoa joka tykkää käyttää kallistajaa välissä edessä? Otin itse takahyden eteen fasterilla jotta maan kunnostajaa voi käyttää pysäyttämättä pyöritystä, kuten muitakin juttuja.Mitenköhän sitä taas ilkeää ruveta sotkemaan puhdasta konetta...
katso liitettä 7666
Minulla on 12,5 asteinen kallistusadapteri välissä kokoajanOnko mitään eroa edelliseen missään kohtaa konetta mikä näkyisi? Olenko ainoa joka tykkää käyttää kallistajaa välissä edessä? Otin itse takahyden eteen fasterilla jotta maan kunnostajaa voi käyttää pysäyttämättä pyöritystä, kuten muitakin juttuja.
Siis mitä se urheiluseuran myymä neste tarkalleen on aiheuttanut??? Vai johtuuko koneen alastomuus jostain muustaVaroitus. Seuraava kuva saattaa sisältää alastomuutta.
P.S. paikallinen urheiluseura myi pissapojan nestettä. Mikäli ihmettelette...
katso liitettä 7674
Jep. Noin 70-75 kuormaa. Matti Eskoa vaan soittimeen.Muutaman kuorman saat ajaa, jos tuo 14t menee kerralla
Tuleeko tehtäväksi tietä vai polkua, eli pääseeko autolla vetämään suoraan matoksiRaivasin metsään kääntöpaikan, johon kiikutan Ollella n. 1000 tonnia mursketta. Osan levitän tuohon ja loput n. kilsan mittaiselle metsätielle. Menee muutama päivä Avantin kans...
katso liitettä 7680
Polku, eli ei mahdu Olle sinne. Avantilla pitää kiikuttaa murskeet. Ja samalla tasoittaa. Ja mullahan on Ollessa ns. kamilauta, eli ei sillä mitään mattoa pysty vetämäänkään...Tuleeko tehtäväksi tietä vai polkua, eli pääseeko autolla vetämään suoraan matoksi
Saat muutaman kauhallisen kantaa, nim.merkki kokemusta onPolku, eli ei mahdu Olle sinne. Avantilla pitää kiikuttaa murskeet. Ja samalla tasoittaa. Ja mullahan on Ollessa ns. kamilauta, eli ei sillä mitään mattoa pysty vetämäänkään...
Arskan kauhaan menee se vajaa tonni, eli n. 800 reissua on tiedossa. 10 min / reissu = 8000 minuuttia, eli 16 kpl 8 tunnin työpäiviäSaat muutaman kauhallisen kantaa, nim.merkki kokemusta on
Johan sinulla menee kone vaihtoon tuon jälkeen!Arskan kauhaan menee se vajaa tonni, eli n. 800 reissua on tiedossa. 10 min / reissu = 8000 minuuttia, eli 16 kpl 8 tunnin työpäiviä
Alkuun ei tietty mene 10 minuuttia, vaan muutama minuutti, mutta loppua kohden homma saattaa vähän venyä...