Kaikki liikkeet seis | AvantClub - Keskustelupalsta

markkuvaari

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.11.2011
148
0
16
Nyt se sitten teki sen tempun jotta empä mee minnekkään. Reilut 3000 tuntia ja remmi poikki. Rääkäys vain kuului ja seisahdampa tähän postin portaan eteen noin puolenmettrin päähän portaasta. ja piste. Ei mitään käsitystä miten uuden remmin saa paikalleen, kunhan sen saan käsiini.
Katkennut remmi oli helppo ottaa pois, mutta sitten näyttää että pitää puolikonetta purkaa että saa uuden paikalleen. Noh se on maanantain murheitä jahka saan Saulin tai jonkun langan (jaa eihän niitä lankoja enää käytetä) päähän. Oli muuten kaikenlaista töhnää täynnä se kanava missä remmi pyöri.
Lumihiutaleita hiljalleen sataa maahan jne.
Markkuvaari.

Jos tulee kova paniikki niin lainaa täältä kone siksi aikaa. Toki pitää hoitaa kuljetukset itse. "joutilaana" on 420. Käytän tokimutta ei ole akuutti tarve.

Olisiko kyseessä remmi, josta Sauli puhui koulutuksessa? Siihen liittyi jotain 'virkkuukoukkuja' paikalleenujutuksessa, niin ei tarvi kaikkea purkaa.

Juu siitä remmistä on kyse. Remmi on melko ahtassa paikassa mutta saa pujotettua sinne kun tekee virkkauskoukun vaikka vanhasta hengarista! Mutta paikka on v-mäinen ja se sama remmi pyörrittää ihan kaikkea..., eli ilman remmiä ei tosiaan ole mitään toiminta muuta kun että Kohleri käy!

Steffe kiitokset tarjouksesta. Jos olisit likempänä olisin jo hakemassa sitä konetta, koska minulla on noita sovittuja kohteita jotka olen luvannut hoitaa määrätyssä ajassa ja nyt menee pitkäksi. Osaan niistä ei sovi isommat kamppeet joten mahtaako mennä käsitöiksi?????????????
Markkuvaari.

Meilläpäin ainakin Etrasta löytyy tosi paljon hihnoja ja niillä on päivystys, tosin hintaa tulee viikonloppuna, olen aika usein joutunut käyttämään, useimmiten hydrauliletkujen takia. Tuosta hihnasta ei ole kokemusta kun ei vielä ole katkennut...

markkuvaari sanoi:
Steffe kiitokset tarjouksesta.
Markkuvaari.

Ole hyvä vaan. Kyllä "omiaan" pitää aina auttaa jos voi. ;) Olisin itse hyvin kiitollinen jos tulisi hätää ja saisi joltain koneen lainaksi pikaisesti.
Ja olen kyllä huomannut että ongelmien sattuessa niin "planeettalaiset" kyllä ovat ojentaneet kätensä. Kiitoksia kaikille heille. :p

Uusimmat keskustelut