Niinpä onkin, täytyykin katsoa miten kaukana 220 kaivurissa nuo on.PHJ sanoi:Kyllä se näkyy olevan vain 80mm tuo tappien väli.
Leppis sanoi:Kyllä se pikakiinnike helpottaisi hommia kovasti. Kynnys kauhan vaihtoon on monta kertaa suuri,
tulee sitten vaan äherrettyä väärällä kauhalla pitemmän ajan, kun sen olisi tehnyt oikealla nopeammin.
PHJ sanoi:http://www.latenkone.fi/photoscroll.php?tuote_id=606&kuva_id=6184&file=6y_img_8157.jpg&Pikaliitin_S-45_mek.
Tuon tyylistä pikaliitintä olen aatellut
Timberman sanoi:Eikö toi 260 kaivurin pikakiinnitys ole juuri jonkun standardin mukainen S-pikaliitin ? Oliko se S-40 ?? Toi S-45 taitaa todellakin olla aivan turhan järee ainakin Avantin pienemmille kuokille. Toimintaperiaate kuitenkin hyvä.
STEFFE sanoi:Taitaa olla S30 -150 kiinnitys siinä Avantin omassa mallissa.
Timberman sanoi:Mä kyselin joskus tehtaalta ojakauhaa. Luvattiin, että seuraavana keväänä tulis. Monta kevättä on jo mennyt, mutta ei oo ojakauhaa näkyny missään myynnissä.
Tuo palkki on 50x30x4. Jos se ei kestä niin vahvistetaan. Tuollaista sattui olemaan niin sitä käytettiinTimberman sanoi:Kuvia, kiitos. Mitään ei uskota ellei ole kuvia :mrgreen:
Mä kyselin joskus tehtaalta ojakauhaa. Luvattiin, että seuraavana keväänä tulis. Monta kevättä on jo mennyt, mutta ei oo ojakauhaa näkyny missään myynnissä.
Tosta tulee kyllä hieno. Yhtä asiaa kuitenkin jäin miettimään. Kestääkö tuo poikittainen palkki, jossa kauhan kiinnikkeet on kiinni. Siihen tulee aika lailla palkkia kiertävää momenttia. Kuvasta ei oikein näe kuinka leveä tuo palkki on. Palkin varjosta päätellen se ei ole neliöprofiilia, vaan selvästi leveempää verrattuna korkeuteen. Voi siis hyvinkin kestää. En tiedä. Kunhan vaan ihmettelen![]()