Kallista lystiä!!! | AvantClub - Keskustelupalsta

Juhani

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.10.2011
943
357
63
Meinaan tuo koneen päivittäminen isommaksi, kun piti ostaa uusi(käytetty) auto ja sen perään tietysti vielä telikärry, mutta "Elämä kallis" :D

Nooh, kaippa tuolla saa jotain rahaakin ruovittua tulevaisuudessa?

Näin sitä usein tulee lumipalloilmiö.
Kyllä sillä isommalla saa enemmän pahaa ei kun rahaa aikaiseksi. :D
Minkä kärryn löysit?

Sä Juhani teit ensimmäisen virheen kauan sitten kun ostit sen 216 koneen.... Nyt ei ole enää kun alamäkeä mutta lelujen määrä ja koko kasvaa! ;)

Leppis sanoi:
Näin sitä usein tulee lumipalloilmiö.
Kyllä sillä isommalla saa enemmän pahaa ei kun rahaa aikaiseksi. :D
Minkä kärryn löysit?

Eestistä haen Kewner JKTJ-tyyppisen keinutelillä olevan kärryn. Kantavuus riittää nippanappa, mutta en viitsinyt isompaa ottaa, kun se olisi sitten jo kuin lentotukialuksen kansi :D
Laittavat siihen vielä takatukijalat lisävarusteina, jotka taatusti unohdan jossain vaiheessa nostaa ylös!! :lol:

STEFFE sanoi:
Sä Juhani teit ensimmäisen virheen kauan sitten kun ostit sen 216 koneen.... Nyt ei ole enää kun alamäkeä mutta lelujen määrä ja koko kasvaa! ;)

Joo, enköhän mä perässä tule, kun toi ruokahalu on tupannut syödessä aina lisääntyä! :lol:

Muutama tuttu arvosteli tuota mun koneen isommaksi päivitystä, niin kysyin, että missäs se sun Harrikkasi nyt makailee, meinaan jos mua alkaa talvellakin lapsettaa tai leikityttämään, niin Avantin voi aina lyödä tulille, oli sitten kesä tai talvi tai jotain siltä väliltä!! :D

Juhani sanoi:
STEFFE sanoi:

Joo, enköhän mä perässä tule, kun toi ruokahalu on tupannut syödessä aina lisääntyä! :lol:

Muutama tuttu arvosteli tuota mun koneen isommaksi päivitystä, niin kysyin, että missäs se sun Harrikkasi nyt makailee, meinaan jos mua alkaa talvellakin lapsettaa tai leikityttämään, niin Avantin voi aina lyödä tulille, oli sitten kesä tai talvi tai jotain siltä väliltä!! :D

No hei! Tämä juhani taitaa ajatella asioista samaan malliin kuin itsekkin. Katsoisin että moottorikelkkakin kuuluu tähän "harrikka sarjaan".
Tosin kelkalla voi kyllä tehdä "hyödyllistä ajoakin" muutakin kuin siirtyä paikasta A paikkaan B ja takaisin, mutta ilmeisesti vain talvella. No voihan sitä tarkkaan ottaen tehdä avantillakin. ;)
markkuvaari

No nyt tuli sitten tilattua King Cabiin "jalometallivanteet" ja niihin tietysti renkaatkin, eli se takatalvi saa nyt jäädä tulematta, koska meinaan laittaa kesäpyörät alle, kunhan saapuvat Sveanmaalta :)

On niin siisti ja nätti kikotin, että on ihan pakko hieman koristella!! :)