Joo, mullahan on kone vuotanut öljyä tuosta keskittimen päästä. No ei vissiin vuoda enää.
Sain vihdoin laitetuksi siihen tehtaalta tulleesta pumpun tiivistepaketista sen oikean mutterin, jossa on kunnollinen tiiviste. Laitoin sen sitten hiukan tiukkaan ja tietysti piti vielä säätää.. arvaatte varmaan, että kuusiokoloavain sitten pyörähti ruuvin päässä. No, ruuvailin sitten tuosta sen lukitusmutterin pois ja yritin vaikka millä keinoin saada tuota pyörähtämään, lopuksi muun muassa pihdeillä. Huomatkaa että pala tuosta lohkesi irti samalla kun lukitusmutteri tuli pois.
No, ei se pahasti itsekseen ajele. Hiljaksiin vain valuu eteenpäin jollei ole jarru päällä. Ihan käyttökelpoinen ja äkkiseltään tutkien ei vuoda enää tuosta oljaa.
Mitäs raati sanoo? Joutuuko vempeleen kuskaamaan ihan ammattilaiselle vai sujuuko kotitallissa tuon korjaaminen? Vai mitähän tekis? Ei sitä vielä varmaan kannata palamaan tuikata?
Tätä se tiesi, Kenneth jo joskus varoitteli, että "älä hajota sitä ruuvia"
Sain vihdoin laitetuksi siihen tehtaalta tulleesta pumpun tiivistepaketista sen oikean mutterin, jossa on kunnollinen tiiviste. Laitoin sen sitten hiukan tiukkaan ja tietysti piti vielä säätää.. arvaatte varmaan, että kuusiokoloavain sitten pyörähti ruuvin päässä. No, ruuvailin sitten tuosta sen lukitusmutterin pois ja yritin vaikka millä keinoin saada tuota pyörähtämään, lopuksi muun muassa pihdeillä. Huomatkaa että pala tuosta lohkesi irti samalla kun lukitusmutteri tuli pois.
No, ei se pahasti itsekseen ajele. Hiljaksiin vain valuu eteenpäin jollei ole jarru päällä. Ihan käyttökelpoinen ja äkkiseltään tutkien ei vuoda enää tuosta oljaa.
Mitäs raati sanoo? Joutuuko vempeleen kuskaamaan ihan ammattilaiselle vai sujuuko kotitallissa tuon korjaaminen? Vai mitähän tekis? Ei sitä vielä varmaan kannata palamaan tuikata?
Tätä se tiesi, Kenneth jo joskus varoitteli, että "älä hajota sitä ruuvia"