Kuinkas paljon kannattas laittaa lisäpainoja taakse? | AvantClub - Keskustelupalsta

tikka

Jäsen
Keskustelun aloittaja
4.6.2012
62
2
8
Lahti
Profilla pystyy kuskaa 250kg trukkipiikeillä, painona takana on joku levy pohjassa joka luultavasti alkuperäinen. Levyn painoa en tiedä mutta lisää tekisi mieli laittaa koska nostotehoa tuntuisi olevan enemmän. Jos taakse laittaisi esim. 50kg mitä se vaikuttaisi etupäässä? Paljonkos teillä on lisää punttia ja miten se vaikuttaa koneen käyttäytymiseen?

Minulla on hieman alle 110kg ja lisäksi pohjapaino. Noin 350 kilon kuormia olen siirrellyt piikeillä, pysyy perä juuri vielä maassa. Kone siis 313.

Meillä on myös pohja painot!
Ne on siinä kettingin toisessa päässä! Ai niin ja kettingin toisessa päässä on poiju! :lol:

Aika tehdastekoselta toi mun levy siellä pohjassa näyttää, on vaan aika keskellä konetta vois olla taaenpanakin. Toi 110kg kuulostaa aika hurjalta, mites kauhan vaihdot onnistuu onko keula heti pystyssä? Täytys koittaa keksiä jostain paksua levyä ja leikellä siitä takapää täyteen, on vaan joku 50-60kg rautaa jo aika möykky. Sitte sinne pitäs virittää vielä vinssi kasan päälle, taitas olla helpompaa jatkaa runkoa vähän ni sais lisää tilaa.

Mulla on proficatissa se alkuperäinen puntti pohjassa ja lisäksi takana 50kg rautaa. On pysyny perä maassa mun käytössä. Ja pystyy vielä ajamaan ilman työlaitettakin.

Uusimmat keskustelut