kysymys luistonestoventtiilistä 520 vm -15 | AvantClub - Keskustelupalsta

Konekuski2

Jäsen
Keskustelun aloittaja
21.1.2016
8
0
1
tuommonen härpäke löytyy pihalta ja tuota venttiiliä ihmettelin kun konetta yritin saada kuormaauton kyytiin. ei nimittäin menny ihan niinku strömssössä.
siinävaiheessa kun luulee että puristaa kahvasta ja kaikki pyörät pitäis vetää niin kone vaan tupsahtaa sammuksii :twisted:
onko näissä ajo systeemeissä mitään säätöä mahollisuuksia mihinkään suuntaan?
 
Ajopolkimet toimii kun vaihdelaatikko. Mitä enemmän painaa sitä isompi vaihde on valittuna, eikä
Se sitten jaksakkaan.
Käsikaasulla kierroksia lisää ja varovasti poljinta painamalla etenee.
 
Joo näin oon ymmärtäny...ainoo vaanet kun vähä painaa ei tapahdu mitää ja kun painaa vähä lisää tuntuu että nyt yrittää kaikki vetää ja sammuu heti.
Muutenkin aika holtiton tuo ajo kun ei meinaa millään keretä kuski reagoimaan kun rupeaa ahistamaan ajo.
 
Onko kone uusi sulle? Toimii molempiin suuntiin samoin?
Pyörät pyörii kuitenkin!
 
Joo suht uus..ajettu 45 tuntia
Kyllä kaikki pyörät pyörii ja vaihtaa myös pyörää mikä pyörii.
 
Ai niin ja toimii samoin molempiin suuntiin.
Jos olis kaivuri kyseessä niin väittäsin että varoventtiili on liian hidas reagoimaan ajolla mutta kun ei näitä oo ollu niin ei tiiä :D
 
Täytyy mennä saunaan. Mietitään siellä lisää :)
Maanantaina voi soitella tehtaalle huoltoon, jos ei aiemmin selviä.
Millä ilmansuunnalla laite on?
 
Konekuski2 sanoi:
puristaa kahvasta ja kaikki pyörät pitäis vetää
Onko siinä luistonesto toteutettu liipaisimella joystikissä?
Kuinka jyrkkä ylämäki on kuorma-auton lavalle?
 
Toimii samalla lailla kierroksista riippumatta.
On Luistonesto kun puridtaa liipasinta joystikista.
Tehtaalle soittelin niin epäilivät että vika olis siinä power kontrol venttiilissä.
 
On se niin helppoa, kun voi soittaa tehtaalle ja sieltä annetaan mielellään oikeita vastauksia :)
 
Joo tämä on erittäin hyvä homma että voi tehtaalta kysyä ja vielä mielellään tuntui neuvoja antavan.
Arvostan suuresti :!: