Tuli tuossa pakkasten alussa huomattua että lumityö avantilla on mukavaa mutta melko vilpoisaa puuhaa.
Olin noita hytillisiä avantteja kaupassa ja kuvissa nähnyt, siitä se ajatus sitten lähti.
Tehtaalta kyselin jälkiasenteisen L-ohjaamon hintaa, mutta kun köyhälle kaikki on kallista niin tyydyin tilaamaan pelkän takaseinän
Lasit eteen, oikealle sivulle ja oveen hain etralta, nämä siis tein 4mm polykarbonaatista. Etulasi on naarmuuntumatonta pc:tä.
Pahvista leikoin kaavat ja kuviosahalla lasit oikeaan muotoon.
Samalla kauppareissulla mukaan tarttui lasien tiivisteet ja myös kattoon hommasin d-tiivistenauhaa.
Oven rungon taivuttelin 22mm huonekaluputkesta, sisäpuolen lukkokahva on valmetista ja ulkokahva jostain massikasta, oven kaasujousi on john deeren etulasin pumppu.
Sitten olikin koppi kasassa ja lämmityksen kimppuun. Torista löysin sopivaan hintaan webaston airtop 2000 ilmalämmittimen, polttoaine linja t-haaralla suodattimen jälkeen ryöstettynä.
Ainoa paikka mihin tuon webaston sai piiloon oli tuo vasemman puoleinen etu muovi, tilaa on niukin naukin just senverran mitä tarvii, jonkun tunnin joutui sovittelemaan :?
Lopuksi näpertelin pellistä tuulilasin alle sopivan ilmasuuttimen ja lämmittimen käyttökytkimen kaasuvivun viereen.
Tänään aurasin ekankerran lämpimässä kopissa ja tottavie tarkeni, ilman hattua ja takkia pärjää
Lähtökohtana siis on perus matalalla turvakaarella tehtaalta lähtenyt karvalakki avantti, olen lisännyt koneeseen työvalot, joystikin, puomin kellunnan ja lämpimän ohjaamon. Vielä olisi haaveissa laittaa teleskooppi puomi, täytyy kerätä pelimerkkejä tai odotella sopivaa purkukonetta josta saisi käytettynä..
Olin noita hytillisiä avantteja kaupassa ja kuvissa nähnyt, siitä se ajatus sitten lähti.
Tehtaalta kyselin jälkiasenteisen L-ohjaamon hintaa, mutta kun köyhälle kaikki on kallista niin tyydyin tilaamaan pelkän takaseinän
Lasit eteen, oikealle sivulle ja oveen hain etralta, nämä siis tein 4mm polykarbonaatista. Etulasi on naarmuuntumatonta pc:tä.
Pahvista leikoin kaavat ja kuviosahalla lasit oikeaan muotoon.
Samalla kauppareissulla mukaan tarttui lasien tiivisteet ja myös kattoon hommasin d-tiivistenauhaa.
Oven rungon taivuttelin 22mm huonekaluputkesta, sisäpuolen lukkokahva on valmetista ja ulkokahva jostain massikasta, oven kaasujousi on john deeren etulasin pumppu.
Sitten olikin koppi kasassa ja lämmityksen kimppuun. Torista löysin sopivaan hintaan webaston airtop 2000 ilmalämmittimen, polttoaine linja t-haaralla suodattimen jälkeen ryöstettynä.
Ainoa paikka mihin tuon webaston sai piiloon oli tuo vasemman puoleinen etu muovi, tilaa on niukin naukin just senverran mitä tarvii, jonkun tunnin joutui sovittelemaan :?
Lopuksi näpertelin pellistä tuulilasin alle sopivan ilmasuuttimen ja lämmittimen käyttökytkimen kaasuvivun viereen.
Tänään aurasin ekankerran lämpimässä kopissa ja tottavie tarkeni, ilman hattua ja takkia pärjää
Lähtökohtana siis on perus matalalla turvakaarella tehtaalta lähtenyt karvalakki avantti, olen lisännyt koneeseen työvalot, joystikin, puomin kellunnan ja lämpimän ohjaamon. Vielä olisi haaveissa laittaa teleskooppi puomi, täytyy kerätä pelimerkkejä tai odotella sopivaa purkukonetta josta saisi käytettynä..