jarine80 sanoi:heh :mrgreen: just testilenkiltä palanneena.
omasta mielestä laite toimii hienosti,etureunaan pitää vielä tehä suojapelti ja takapäähän jonkimmoinen roiskeläppä.
kuinkahan paljon tommosessa tehasvalmisteisessa on kierroksia :?: nimittäin tossa härvelissä niitä piisaa :mrgreen:
kun vaihto pyörissuuntaa niin kivet lensi metsään asti.
nuilla 220 vakio paineilla ja tuotolla tosta moottorista irtoaa 9kw tehoa ja vääntöä joku lähelle 500nm kierroksia joku200.
en tiiä miten nuo välitykset vaikuttaa noihin tehoihin mutta laskennalliset kierrokset on tällähetkellä joku400rpm.
bleve sanoi:Tuohon kyntöauran kiinnikkeeseen taitais saada vakoaurankin kiinni jos en väärin tunnista tuota kiinnityspalikkaa - vaan kysymys kuuluukin jaksaisko 200-sarjalainen vetää kahta vakoa kerralla...
Olikos tämä kokeilu kaksisatasella vai isommalla avantilla?Kyllä jaksaa, jos on syvälle muokattua pehmeää multaa. Keväällä virittelin ihan koemielessä trukkipiikkien runkoon vakoauraa. Yhdellä auralla tein vaot, mutta olis varmaan kaksikin mennyt. Jos haluaa myös peittää vaot avantilla, pitää auran kulkea tarkalleen pyörien linjassa. Ongelmana on, että raideleveys on vähän liian leveä, eli rivit jää senverran harvaksi, ettei vaot peity kunnolla. Lisäksi ohjauksen kanssa saa olla tosi tarkkana, muuten tulee juosten k..tua.
Tein jo samanlaisen, viimeistelyä vaille tuo klooni.Mutta tuo kyntöaura kelpais kyllä meikäläisellekin.
Leppis sanoi:Kuinkahan mahtaa Avantit toimia pienien pyöriensä kanssa kyntöhommissa?
Renkaiden kuviot on kyllä helposti multapellolla tukossa, etenkin meillä savessa :-(
bleve sanoi:Olikos tämä kokeilu kaksisatasella vai isommalla avantilla?
jarine80 sanoi:tossa vähän lähempää