Mä tarttisin teidän apuu.. | AvantClub - Keskustelupalsta

avant kaivuri 260

Jäsen
Keskustelun aloittaja
27.8.2014
287
38
28
Äänekoski
Moi oon uuus käyttäjä tääl.Mulle tuli yks paha pulma ku kesöl leikkasin 220 ruohoo ni se alo savuttaa iha hirveesti sit se lämpeni koko aja savuu vaa tuli ja mikä pahinta se sytty sieltä pakoputken kaulast palaa . :oops: Hain äkkii vaahtosammuttimen ja ja tykähdytin liekit mis on vika onks sielt öljyrenkas männästä menny et se työntää öljyt putkee vai kantaako siellä pako venttiili mä oon ihan paniikis mitä pitää tehä terv Avantin rakas ystävä ;)

avant kaivuri 260 sanoi:
Moi oon uuus käyttäjä tääl.Mulle tuli yks paha pulma ku kesöl leikkasin 220 ruohoo ni se alo savuttaa iha hirveesti sit se lämpeni koko aja savuu vaa tuli ja mikä pahinta se sytty sieltä pakoputken kaulast palaa . :oops: Hain äkkii vaahtosammuttimen ja ja tykähdytin liekit mis on vika onks sielt öljyrenkas männästä menny et se työntää öljyt putkee vai kantaako siellä pako venttiili mä oon ihan paniikis mitä pitää tehä terv Avantin rakas ystävä ;)

Ihan rauhallisesti kerroppa avantin tyyppi ja vuosimalli. Siis mikä moottori on kyseessä?

Mitä sä myyt? Rikkinäinen 220?

Välimerkkejä kannattaa opetella käyttämään, niin saa asiasta paremmin selvää, ehkä...

Paljonko on käyttötunteja?
Eihän siellä kopan alla ole muita hydrauliikkaöljyn vuotoja?
Muita syitä voi olla moottorissa => liian paljon öljyä tai vahingossa tankattu 2t polttoainetta. :cry:

Tuleeko savu pakoputkesta vai savuttaako kone muuten? Jos savu tulee pakoputkesta ja lämmöt nousee, moottorissa on jotain rikki. Jos taas savuaa muutenvain, saattaa olla, että pakoputken päälle tippuu esim. öljyä jostain... Ja onko savu öljysavua vai vesihöyryä?

Ei pitäisi noilla tunneilla vielä männänrenkaat hajota!?

Onko maasto kovasti kalteva missä ajelet?

Missä päin tämä kone on? Kuulostaa siltä, että pakosarjaan pääsee jostain öljyä. Huohotin tjsp?

Ja kannattaa vilkaista tämä keskustelu: http://www.avantplanet.com/F1/viewtopic.php?f=7&t=610

Ensiapuna vaihda uudet öljyt. Tilavuus on 1,9 L. käytä 10w30 tai 10w40 mineraaliöljyä.
Älä ylitäytä. jos nykyinen öljy haisee voimakkaasti bensiinille voi olla että ,kaasarin koho on jumittunut ja bensaa on valunut moottoriin ja öljyn sekaan.

Uusimmat keskustelut