STEFFE sanoi:Klo 10 torstaina ja siinä oven kohdalla mikä on parkkitalopuolella! Muutkin mukaan jotka pääsevät!
Masi sanoi:... 420:n poskipainot ..... Keinonurmienhoitokalustokaan .....
MRJ sanoi:Kiinnostaa myös nuo painot. Käyvät ilmeisesti myös 520 malliin, kun sama takarunko...
MRJ sanoi:520 ja 420 on mun mielestä sama, mut 528 on sama kuin 630 jne. Vertaile vaikka peräylityksiä...
Masi sanoi:Uudessa hinnastossa hinta oli muistaakseni 285€ sarja. Kuvaa en ottanut, ....
Leppis sanoi:400-sarjalaisissa onkin sitten kaikkein lyhyin peräosa, joten isommat sivupainot eivät ole käyneet. Kai ne olisi olleet liian painavatkin.
STEFFE sanoi:Mullakin on vain takapaino koukun kera takana joten sinne kyllä mielellään laittaisi vähän lisää. Poskipainot on siinä mielessä hyvät että ne tulee lähempänä akselia jolloin eturenkaiden keuliminen ei ole yhtä herkkää.
Masa sanoi:STEFFE sanoi:Mullakin on vain takapaino koukun kera takana joten sinne kyllä mielellään laittaisi vähän lisää. Poskipainot on siinä mielessä hyvät että ne tulee lähempänä akselia jolloin eturenkaiden keuliminen ei ole yhtä herkkää.
No saman verranhan se vähentää nostokykyyn lisäävää vaikutusta.
MRJ sanoi:Oliko sulla Steffe vielä tuo 420 sillä kevytpuskurilla? Voin kuvitella miten siinä on aina perä ilmassa, kun se on usein omassakin 520, vaikka mulla tuo iso puskuri ja 2 lisäpunttia![]()
MRJ sanoi:En löytänyt 2014 hinnastosta moisia poskipainoja?
On vain nuo mitkä sopivat 528 ja isompiin...
520 ja 420 on vieläkin samalla takarungolla![]()
420 lyhyempi akseliväli johtuu lyhyemmästä eturungosta, jonka takia siellä ei ole tilaa vakaajallekaan.
528 on pidemmällä takarungolla, eli samalla kuin 630, kuin 520, siksi sihen sopii nuo isot poskipainot...
Oliko sulla Steffe vielä tuo 420 sillä kevytpuskurilla? Voin kuvitella miten siinä on aina perä ilmassa, kun se on usein omassakin 520, vaikka mulla tuo iso puskuri ja 2 lisäpunttia![]()