Minun Max Attack ruohonleikkuri, työleveys yli 2 metriä ! | AvantClub - Keskustelupalsta

Metsaman

Jäsen
Keskustelun aloittaja
1.5.2015
141
0
16
Husqvarna LTH 174 traktorileikkuri ja ATV kelaleikkuri ruohonleikkuu yhdistelmä. :D

https://www.youtube.com/watch?v=22gOjTviABk

.

Re: Minun Max Attack ruohonleikkuri, työleveys yli 2 metriä

Tuo on hieno idea homman nopeuttamiseen jos on iso ala. Minullakin tuollainen parin hehtaarin nurmikko mökillä ja evolutio oli sellainen että eka vuodet leikkurilla -- sitten seuraavat vuodet alihankintana naapurin maanviljelijällä jolla tuollainen nelimetrinen lautanen traktorin takana - ja viimeiset kolme kesää on ollut kaikkein helpoin ja mukavin kun hommasin kesäkaritsoita - tänä kesänä 24kpl tehonurmikonleikkureita mallia suomenlammas. Käyvät biopolttoaineella ja itsekäynnistyviä ja itseohjautuvia (joskus vähän liiankin..)

Mutta tuo ATV'n perässä vedettävä laite on tosiaan hyvä idea - ymmärsinkö oikein kuvista että se ei ole varsinainen ruohonleikkuri vaan murskain - eli kävisi vähän pidemmällekin nurmelle.

Loistava viritys, mutta.... tuo vetelä antenni noissa kuulosuojaimissa.... :D

Peter sanoi:
Tuo on hieno idea homman nopeuttamiseen jos on iso ala. Minullakin tuollainen parin hehtaarin nurmikko mökillä ja evolutio oli sellainen että eka vuodet leikkurilla -- sitten seuraavat vuodet alihankintana naapurin maanviljelijällä jolla tuollainen nelimetrinen lautanen traktorin takana - ja viimeiset kolme kesää on ollut kaikkein helpoin ja mukavin kun hommasin kesäkaritsoita - tänä kesänä 24kpl tehonurmikonleikkureita mallia suomenlammas. Käyvät biopolttoaineella ja itsekäynnistyviä ja itseohjautuvia (joskus vähän liiankin..)

Mutta tuo ATV'n perässä vedettävä laite on tosiaan hyvä idea - ymmärsinkö oikein kuvista että se ei ole varsinainen ruohonleikkuri vaan murskain - eli kävisi vähän pidemmällekin nurmelle.

Sulla on sitten "robottileikkurit" hommissa. :D

Siinä terät on niinkuin tuorerehusilppurissa, pitäisi paksumpikin vatukko ja heinikko mennä, tehoa 15 hv.
Hieman leikkuu jäljessä eroa huskun leikkuriin verrattuna mutta kelvollinen kun läheltä taloa ja pihanurmikot ajelen pelkällä traktorileikkurilla.

STEFFE sanoi:
Loistava viritys, mutta.... tuo vetelä antenni noissa kuulosuojaimissa.... :D

Vanhat peltorit... on tuo antenni juuresta retkahtanut mutta vielä kuuluu ihan hyvin. ;)

Max Attackkia ajamassa, "Cab view", ei musaa tai hienoja leikkauksia vain ajoa... :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=COA15rHzMVk

.

Uusimmat keskustelut