jets

Jäsen
Keskustelun aloittaja
18.5.2010
953
0
16
Melko edullisia työkaluja näyttää porukka rakennelleen. Mistä käytte ostamassa sopivaa metallitavaraa? Lattarautaa, kulmarautaa, levyjä yms..?

Tampereella Rautasoini.
Forssassa on mielenkiintoinen http://www.fr-rautakauppa.fi liike jossa myynnissä keikenlaisia romurautoja. alla esimerkki.

1romukoura.jpg

Kuusakoski Oy myy tanko-, levy- ja pätkätavaraa. Lohjan hitsauspalvelu myy kaikkea metallimateriaalia, sellaisella valmiusasteella kun asiakas haluaa! Heidän kanssa teen paljon yhteistyötä. :p

Ei näytä olevan kuusakoskella myyntipaikkoja PK-seudulla. Täytyy varmaan käväistä tutkimassa asioita tuolla Tattarisuon tienoilla.

jets sanoi:
Ei näytä olevan kuusakoskella myyntipaikkoja PK-seudulla. Täytyy varmaan käväistä tutkimassa asioita tuolla Tattarisuon tienoilla.

Kannattaa käydä katsomassa myös Romuliike Suotulan tarjonta. Itse olen sieltä hakenut lattaraudat tasausritilään ja ruostumattomat levyt muihin projekteihin.
Hieman pohjoisempana on Leppäkosken Romu. Sieltä olen hakenut ferrokromi putkea.

jets sanoi:

karjaalla on kuusan kosken mesta 25 tien varressa noin 25km lohjalta eteen päin sitä itse käytän ja ei oo tavarasta kiinni saa melkein mitä vaan määrä mittaan sahattuna