Naismyyjä HQRssä! | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
No niin,
Ylöjärvi on siirtynyt uuteen aikakauteen kun Hanna K. on ruvennut konemyykäksi!

Ja minä kun tykkään naisista niin ostelen aina naisilta kun pystyn! Myös autot!
Valitsen kaupan kassajonokin aina kassaneidin mukaan enkä ikinä jonon pituuden mukaan!

Eli neuvottelut uudesta koneesta on siis virallisesti aloitettu Hannan kanssa! Ja hän tuntui erittäin pätevältä ja mukavalta sekä sähköisesti että puhelimessa.

Katsotaan miten käy, hän kovasti lupaili että loppupäässä ollaan kumpikin tyytyväisiä! Eli tässä voi olla siis "happy ending" ;)

Jeps, Ylöjärven naisiin voi luottaa. Miesmyyjiltä jäänyt välillä asiat puolitiehen ja vasta naisten kanssa kaupat saatu päätökseen. Hyvä että jatkossa voi siirtyä suoraan tekee kauppoja naisten kanssa. :cool:

Kyllä Hanna K on mainio kauppanainen!

Neuvottelut on käyty ja mä elään edelleen uskossa että olen tehnyt hyvät kaupat vaikka kaikki vietiin! Niin ne naiset sokaisee meitä miehiä, meitä niinkun viedään kun pässi narussa!

No toistaiseksi kaikki Hanna Kn lupaukset ovat pitäneet. Vinssikin tuli niin kun oli sovittu ilman ongelmia!

Katsotaan mitä hän toimittaa seuraavaksi, ja milloin...

Onnittelut uudelle koneelle !! :D

Itse sain ko. naismyyjättäreltä NIIIIIIIIIIN huonon tarjouksen, ettei päästy edes kaupankäynnin alkuun :cry: Täytyy siis pärjätä vanhoilla leluilla ;)

Timberman!
Naisia pitää kohdella kun kukkia, niille täytyy olla ystävällinen ja osoittaa kunnioitusta! Kysypä uudestaan tarjousta silleen kiltistä ja nöyräästi, niin varmaan saat hyvän tarjouksen.

Sä tiedät, jos haluu saada on pakko myös antaa!

Ei vanhoilla leluilla pärjää koskaan, aina pitää saada jotain uutta. Mulla on nyt vireillä pyörivä puukoura. Vanha ei jaksa enää tukkipöllejä nostaa(hyvä tekosyy) joten se on pakko koneistaa....

Uusimmat keskustelut