Odottavan aika on pitkä! | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Hohoijaaa. Nyt olen istunut 3 tuntia valvomassa tuollaista jätti moottoriruiskua joka imee vettä purosta ja työntää sitä tuonne kallion suuntaa 1.5 km! Palaa vähän maastoa tuolla kukkulalla. N.20 hehtaaria vissin... Letkun toisessa pääsdä on muutamia hasroituksia ja ukkeleita on pöpelikösdä muutamia kymmeniä. Ja taitaa siellä toinen iso pumppu matkan varrella sillä paunehäviö on luokkaa 7-8 baaria tällä matkalla!

Mutta rupee aika käymään tylsäkdi täällä...

Vapaapalokunta eikä voi vapaasti päättää mitä tekee?
Toivottavasti ei mennyt koko yötä puron varrella.
Virveli mukaan seuraavalla kerralla, jos purossa olisi tammukoita :)

Ei mennyt koko yö. Olin kotona jo 2.50. Meillähän on aikaraja 4 tuntia mikä sisältyy sopimukseen joten harvoin ollaan yli 4 tuntia koska ne ovat arvokkaita. Kun ei yöllä ollut muuta tekemistä kuin tankata moottoriruiskua bensalla ja öljyllä kerran tunnissa niin kirjoitin viestekä meidän eattsup ryhmään. Kerroin kuulumisia mun rastilta! Porukka nauroivat kotimatkalla kun lukivat mun tarinat. Ennen kerennyt kirjoittaa aiheesta pimeys. Onko Sitä? Pelkäänkö pimeyttä? Onkohan metsässä karhuja? Sakke -haloo, missäs oot? Sakkee? Eli olisi aiheita vielä moneksi tunniksi mutta ehkä saan jatkaa ensi yönä! :)

Eilen oli hätänen keikka. Ei tullu aika pitkäksikään kun ei oikeistaan ehtinyt poistua ratin takaa ollenkaan! Taisi kokonaiskäytetty aika ollut 20 min!

Käytiin metsäkauriinvasoja noutamassa...

Uusimmat keskustelut