165 kiloa kestää olla kuulalla painoa kun ei ollut pyöräpainoja. Nyt on aatuun laitettu taakse pyöräpainot, niin varmaan ainakin 200kg nousis. Puomi on 1200 pitkä. Noita pikakiinnikkeitä voi tilata tehtaaltajets sanoi:200-sarjalaiseen nostopuomi!![]()
Minkä verran sillä kärsii nostaa? Onko sulla lisäpainoja persiissä enempi kuin muilla? Millaisia?
Ja saako noita pelkkiä kiinnikekorvakkeita irrallaan? Vai miten tossa kuvassa näyttää että olisi ikäänkuin nostopuomissa erikseen hitsatut kiinnikekorvakkeet. Ja tietysti se alareikäkin pitää olla..
Mutta pirun hyvännäköistä jälkeä! Hianoo!
Nyt ei ole kasapäin lunta, mutta nyt kun juhannus on ohi niin päivät alkaa lyheneen ja kohtahan se on taas talvi. Tuo kuva on otettu talvella kun sain tuon tehtyä. Nyt tasoitusritilä on ollut käytössä ja täytyy sanoa että voittaa rautaharavan 10/0.Leppis sanoi:Hienot laitteet PHJ onkin rakentanut.
Mitähän sieltä vielä löytyy, näitä kun ilmestyy noin tipoittain :lol:
Onko Rovaniemellä vielä lunta jossain varjoisessa paikassa?
Hyvin kiiltelee tasoitusritilä valkoista lunta vasten.
MRJ sanoi:Olen itse hoonannut kauhojen korvakkeet sen verran että rasvattu tappi menee työntämällä paikalleen. Eikai tuohon muuta ratkaisua ole kuin laittaa jokin pikakiinnike, jos haluaa tappihommista eroon...
Minulla on kauha kiinni rengassokalla ja sokan alla on prikka.Juhani sanoi:MRJ sanoi:Olen itse hoonannut kauhojen korvakkeet sen verran että rasvattu tappi menee työntämällä paikalleen. Eikai tuohon muuta ratkaisua ole kuin laittaa jokin pikakiinnike, jos haluaa tappihommista eroon...
Millaiset sokat sinulla on?
Leveys on säädettävä. Kokonaisleveys metri. Piikit 1,2 metriä pitkät ja 0,6 metriä korkeat. Ei ole piirrustuksia. Raaka-aineena on ollut 1 kpl 6 metrin salkoRHS 80x40x5 teräspalkkia ja lattaa 10x80 6 metrin salko (ei mennyt kuin vajaa 3 metriä) RHS palkki on katkottu niin ettei siitä jäänyt yhtään hukkaa. Liuku (rungon ja piikkien luikuosat) on rakennettu 10x80 latasta. Avant tecnolta pikakiinnike.Projektaattori sanoi:Nuo trukkipiikit on vallan hienot.. Kuvasta tulkittuna olisi vielä säädettävä leveys? Ei sulla sattuis olemaan tarkempia kuvia? Jotain tuollaista pitäisi itsekin ehkä kyhätä jossain vaiheessa.