Peräkärry on sitten taas kuosissaan ja senkin vauriot olivat vähäisemmät kuin aluksi näytti!
Nyt vaan pitäisi kehitellä uudet ajorampit, kun toinen niistä mun alumiinirampeista muistuttaa vanhan sotakoneen propellia ja tietenkin niitä ramppeja myydään vain pareittain.
Ajattelin, että jos yrittäis kehitellä hieman lyhyemmät kuin nuo alumiiniset(yli 2m), koska välillä noin pitkien kanssa on ongelmia maaston suhteen, kun purkaa tai lastaa.
Mietin, että jos laittais kippiruuvin kärryyn ja näinollen saisi sitä ramppien nousukulmaa pienemmäksi. Kippiruuvi kestää ainakin 150kg, eli ainakaan sen puolesta ei tulisi ongelmia, koska kun kone on lavalla oikeassa kohdassa, niin etupaino on alle 100kg.
Mietin vaan sitä, että kun lava on hiukan pystyssä, niin kuinka saan koneen pysymään paikallaan, kunnes pääsen hytistä taas laskemaan sen alas. Se 420:en käsijarru kun tuppaa lukittumaan usein vain toiselta puolelta.
Yksi konsti voisi olla, että pulttais lavan lattiaan jonkinmoiset kynnykset joiden yli ajaa ja silloin kone makaisi hetken niitä vasten. Se kallistuskulma ei tulisi kuitenkaan olemaan kovin jyrkkä.
Vinkkejä vastaanotetaan ja enemmän kuin mielellään!
Nyt vaan pitäisi kehitellä uudet ajorampit, kun toinen niistä mun alumiinirampeista muistuttaa vanhan sotakoneen propellia ja tietenkin niitä ramppeja myydään vain pareittain.
Ajattelin, että jos yrittäis kehitellä hieman lyhyemmät kuin nuo alumiiniset(yli 2m), koska välillä noin pitkien kanssa on ongelmia maaston suhteen, kun purkaa tai lastaa.
Mietin, että jos laittais kippiruuvin kärryyn ja näinollen saisi sitä ramppien nousukulmaa pienemmäksi. Kippiruuvi kestää ainakin 150kg, eli ainakaan sen puolesta ei tulisi ongelmia, koska kun kone on lavalla oikeassa kohdassa, niin etupaino on alle 100kg.
Mietin vaan sitä, että kun lava on hiukan pystyssä, niin kuinka saan koneen pysymään paikallaan, kunnes pääsen hytistä taas laskemaan sen alas. Se 420:en käsijarru kun tuppaa lukittumaan usein vain toiselta puolelta.
Yksi konsti voisi olla, että pulttais lavan lattiaan jonkinmoiset kynnykset joiden yli ajaa ja silloin kone makaisi hetken niitä vasten. Se kallistuskulma ei tulisi kuitenkaan olemaan kovin jyrkkä.
Vinkkejä vastaanotetaan ja enemmän kuin mielellään!