proficat kysely | AvantClub - Keskustelupalsta

hant69

Jäsen
Keskustelun aloittaja
17.12.2018
7
0
1
Olempas ihan aloittelija noissa hydrauliikkavehkeissä, joten kysyisin proficat lisähydrauliikkaliittimistä , niitä on 3 2 naarasta ja yksi uros mikäli oikein katsoin.
miten niihin kiinnitetään lisälaitteiden letkut, eli mikä on mitäkin varten.
toinen kysymys, myyjä sanoi että kylmänä proficat ei lähde heti toimimaan kun hydrayliikkaöljyt ovat jähmeitä, kumpaa kannnattaa lämmittää pumppua vai öljysäiliötä.
 
Nuo liittimet koneen puolella mitkä ovat naaraita ovat paine ja paluu, eli ne ohjaavat esim pusku levyn kääntöä. Uros on tankki linja. Pyörivissä vehkeissä ja sellaisissa missä on shokki venttiili niin tulevat siihen. Vähän niinkuin ylivuoto linja suoraan tankkiin. Taitaa kaivuritkin olla kytketty paineen ja tankin välillä jos muistan oikein. Toki iän myötä muisti ei ole niin hyvä...
 
STEFFE sanoi:
Taitaa kaivuritkin olla kytketty paineen ja tankin välillä jos muistan oikein. Toki iän myötä muisti ei ole niin hyvä...
Mulla ainakin Proficat (311) ja 313S kaivuri on kytketty paine-paluu, ei tankki. Toki mulla on 200 sarjan lusikka tuunattu 31x ja up sopivaksi. En sitte tii miten nois isoommis kauhois...

Ja toi kylmänä kulkeminen, oon käyttänyt 46 öljyjä eikä koskaan tullut edes mieleen lämmitellä niitä... Talvella työnnän puskulevyä joten tiedän mitä on kylmässä kulkeminen.

.
 

Uusimmat keskustelut