No niin, nyt on jumpattu seuraavin tuloksin:
Vaihdoin letkut ristiin, ongelma siirtyi toiselle puolelle. Ajelin kuitenkin sen kymmenen kertaa levyä edes takaisin, ei parantanut tilannetta...
Lisäksi tein semmoisen huomion, moottori kävi tässä aika pienillä kierroksilla, että kun levyn ajoi tuonne huonoon suuntaan ääripäähän, ei moottorin käyntiäänessä tapahtunut oikein mitään muutosta rajan tullessa vastaan, sen sijaan tuolla "terveessä" päässä kun tuli raja vastaan, moottori protestoi ja ilmeisesti paineenrajoittimen äänen kuuli kyllä selkeästi. Kovemmilla kierroksilla tuo "rajoitussuhina" kuuluu molemmissä ääriasennoissa.
Ja toinen, sammutin koneen levy suorassa ilmaan ja väänsin käsin suorassa olevan levy ääriasentoonsa, nyt sitten ääriasennon ja puolenvälin väliin tuli tyhjä alue, eli siinä levyä pystyi kääntelemään edestakaisin. Se ei mennyt enään yli alkuperäisen lähtöasennon, mutta oli nyt sen puolet liikematkastaan ihan lerppuna... Kone käyntiin ja toiminta palasi tuollaiseksi kun se oli alunperin...
Pitää kokeilla vielä huomenna kärkikippaavan kauhan kanssa, siinä taisi olla syksyllä kans jotain hämärää kauhan asennon pysymisen kanssa "väliasennoissa", mutta kun ei muista enään tarkasti.