Puutarhamessut Helsingissä maaliskuun lopussa | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Mikä on meininki? Onko porukka menossa messuille ja jos niin minä päivänä?
Tehdäänkö reffit siellä?

Kyl mä jaloillani olen pikaisesti, joutuu vaan ottamaan jonkin aikaa rauhallisemmin. Onpahan aikaa suunnittelutyölle. ;)

Tuli vietettyä messuilla 6 tuntia, lähinnä konepuolella. Avantin osastolla tarttui mukaan vaan uusi hinnasto ja tarjouspyyntö mahdollisten tuorerehupihtien hankinnasta. Käyttötarkoituksena pensaiden ja puiden leikkuujätteiden kuljetus. Trukkipiikit eivät ole kokemuksen mukaan optimaalinen laite ko. hommaan. En tiedä olisiko puukahmari sitten parempi, täytyisi ottaa testiin Vainikalta. Nyt alla 420 ja kuume nousee 528 osalta, kiva oli istua, jalkatilaa enemmän ja polkimet enemmän erillään. Muut ominaisuudet tietenkin etusijalla. No, kyllähän nykyinenkin on vielä kaikista selvinnyt. Antaa lämmön nousta, josko tulisi hyvä kampanja vastaan, odotin jo viimesyksynä, mutta tuli vaan hyttitarjous.

terminus sanoi:
. Käyttötarkoituksena pensaiden ja puiden leikkuujätteiden kuljetus. Trukkipiikit eivät ole kokemuksen mukaan optimaalinen laite ko. hommaan. En tiedä olisiko puukahmari sitten parempi, täytyisi ottaa testiin Vainikalta. .

Kokeile kombikauhaa, se on mielestäni aivan loistava risun keräykseen, kun oksat ei putoile välistä.

Sillä kulkee tarvittaessa myös rungot.

http://www.avanttecno.com/www/fi/tyolaitteet/kombikauha/

terminus sanoi:
ja polkimet enemmän erillään
Jos en ole kauheasti väärässä, myös nelisataseen pystyy poraamaan ajopolkimiin uudet reiät jotka mahdollistavat
polkimien siirron hieman enemmän erilleen toisistaan.
Tämä konsti ei kylläkään poista koneen vaihto tarvetta :lol:

terminus sanoi:
. Käyttötarkoituksena pensaiden ja puiden leikkuujätteiden kuljetus. Trukkipiikit eivät ole kokemuksen mukaan optimaalinen laite ko. hommaan. En tiedä olisiko puukahmari sitten parempi, .

Osta nelitoimikauha jos sinulla ei vielä sitä ole, sillä onnistuu paljon muutakin.

Kiitos kommenteista. Taitaa siis ole paras ostaa vaan uusi kauhamalli. Ei kellään olisi yhtä tarpeetonanurkissa lojumasia? Siihen vaan sitten sarjapikaliitin, jos kyseessä vanhempi malli.

Uusimmat keskustelut