Rasvarässi | AvantClub - Keskustelupalsta

karihsep

Jäsen
Keskustelun aloittaja
13.3.2012
45
0
6
Mitä suosittelette " rässiksi" jotta Avantin saisi kunnolla rasvattua.On joskus tullut hakittua "tavallinen" jolla nyt ei tahdo mennä vaseliini sinne minne pitäisi.Eli tursuaa nipan ja suuttimen välistä ulos. Menny koko rasvaushomma sotkimiseksi.

Osta uus hyvä letku ja suutin IKH!!!!! Ei tarvi vaihtaa rässiä kun vika on suuttimessa eikä rässissä!!!

Itse tykkään eniten yhden käden prässistä. Toisella kädellä voi
pitää suutinta kohdallaan.

Sähkökäyttöinen on ollut pettymys - akku tyhjenee väärään aikaan ja
rasvan tulossa on ollut epävarmuutta "oikeasta" äänestä huolimatta.

Oke

Masi sanoi:
Mä hommasin kanssa yhdenkäden prässin ja olen ollut tyytyväinen.
Toimii ehkä yhdelle nipalle. Mä purisan yhdestä paiksta 20! Eli painettaa pitää olla kohtuullisen paljon! Yhden käden prässollä ei pärjää. Seuraavaan koneeseen laitan automaatti rasvari....

Hommasin nelileukaisen suuttimen,jonka leukatiukkuutta voi säätää kiertämällä suutinta.Tarkoitettu, luulisin erikokoisille nipoille.Toimii mitä tuli vähän testattua.Hinta 6 euroa.

Täytyypi taas katsastaa valikoimaa kun olen menossa IKH myymälään tänään! Ajamalla hetken Toyotalla nini saa 30€ lahjakortin! Ei huonoa!

Sillä rahallahan voi jotain hauskaa ostella sitten!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vanhaan aiheeseen lisäystä:
kokeilin eilen ekaa kertaa Milwaukeen aukkukäyttöistä rasvaprässiä kun sellanen tuli hommattua, on muuten huomattavasti kivempi homma rasvailla. Toisella kädellä painaa suutinta ja toisella nappia ja homma hoidossa. :)

(tosin yhteen nippaan puomissa on kaikilla tavoin hankala saada kunnolla rasvaa, jotenkin se nivel niin tiukka tai sitten nippa vähän huono)

Uusimmat keskustelut