Se oli siinä se, siis 2014! | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Näyttää pahasti siltä ettei pääse enää tänä vuonna aurailemaan. Täällä etelässä pääsi tekemään kahta kierrosta mitkä oli täysin oikeutettuja ja peruseltuja. Oma piha on aurattu lähes yhden hardoxterän verran jo mutta se on eri asia.... Joutuu keväällä taas tilaamaan lisää soraa kadonneen tilalle.... Mutta on ollut jokaisen minuutin arvoista!

Oletko koputtanut pää.. puuta, ettei vaan ennusteet mene mönkään tällä kertaa ;)
Joudut sitten vielä lähtemään liikenteeseen tällä vuodella.

Mutta muuten itse vuodessahan ei ollut mitään vikaa :)

lajaatena sanoi:
mitä sinä STEFFE sitä soraa aurailet pois. :?: :evil:

Pitäähän noita työvälineitä vähän kokeilla ja silloin tahtoo piha vähän kulua... Siirrän siis aina välillä sorat paikasta toiseen! Se on sitä työllistämispolitiikkaa! Nyt on aika mallikkaassa kunnossa eikä sorat ole juuri siirtyneet! Yleensä tilaan soraa vain sen takia että on hauskaa kiusata noita kuskeja! Ne yleenäs kiroilee ja mumisee kun tulevat pihalle!

Maanantaina ennen joulua tuli isolla kuormaautolla piipun mansetteja(koko pulikuu, halkaisija 35cm, paksuus1.5mm) 2 kpl. Kuski kirosi aivan helvetisti! Kysyin siltä ihan tyynen rauhallisesti että siirränkö autoni vai perutatko koko matkan takaisin.... Kyllä se sitten vähän leppyi....

Leppis sanoi:
Oletko koputtanut pää.. puuta, ettei vaan ennusteet mene mönkään tällä kertaa ;)

Kyllä se Leppis on niin. Voit vaikka tulla tarkastuskäynnille. Tarjoan glögit. Ei näytä hääppöseltä nämä loppupäivät tälle vuodella, saattaa sieltä sentti tulla mutta sillä ei aura liiku.... Ja seuraavat sateet vaatii sitteen kuivaajaa eikä terää....

Steffe, tuodaan mursketta taas sitte lisää, älä huolestu! :) Ja kyllä pihassa kääntyy tai ainakin naapurin pihassa :D

Leppis sanoi:

Mulla on Leppis tapana myöntää jos olen väärässä. Nyt olin. Sai taas heittää illalla yhden kierroksen auralla! Ei ole näköjäään enää luottamista noihin sääsetiin ja tätiin.... :lol:

Steffe, et sitten koputtanut puuta...tarkoituksella tietysti päästäksesi vielä auraamaan :lol:

Uusimmat keskustelut