Tämä on minun 3000s viesti planeetalla! | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Aikaa on vierinyt muutaman vuoden ja kaiken näköisistä asioista on turinoitu! On ollut ilo ja kunnia oppia tuntemaan tällaista hauskaa vihreätä porukkaa! Moni teistä olen saanut tavata henkilökohtaisesti ja sitä kautta saanut oppia tuntemaan paremmin. Monien kotipihoilla on tullut käytyä ja moni on käynyt meilläkin!

Seuraava iso ja varmaan hauska tapahtuma on partioleiri Roihu 2016!

Tavataan siellä!

Steffe

Steffe tekee noita viestejä tänne joutuisaa tahtia, minun täytyy tehdä tunteja koneiden mittariin niin jää pakosta nämä viestit vähmmälle.
Mutta mukava niitä on lueskella illoin tai aamuin niin kuin nytkin. Jatka samaan malliin niin innostat meitä muitakin pysymään matkassa.
Hyvää kesäpäivää kaikille, pitää tästä lähteä nurmikoiden kimppuun kunhan tuo kosteus vähän antaisi periksi. markkuvaari

markkuvaari sanoi:
Steffe tekee noita viestejä tänne joutuisaa tahtia, minun täytyy tehdä tunteja koneiden mittariin

Tosiaan, herää kysymys että paljonkohan Steffe on ehtinyt eri Avanteillansa tehdä tunteja :mrgreen:

Steffe, keep on rocking....

Tasaluku 3000 pysynyt nyt jo 3/4 vuorokautta. Kauankohan malttaa pysyä tuossa..

Hyviä juttuja, ei muuta kuin lisää vain ;)

repa sanoi:
Tasaluku 3000 pysynyt nyt jo 3/4 vuorokautta. Kauankohan malttaa pysyä tuossa..
Steffellä on monta juttua mielessä, mutta ei ole päässyt kirjoittamaan, ettei 3000 häviä :)

Huhuuu! Täällä olen! On vaan ollut vähän kiirusta! Pakko se oli hoitaa pois kaikki sateiden takia leikkaamatta jääneet nurmikot ja sitten kävin vielä illalla niittämässä tienreunoja 3 tuntia! Ja eilen iltapäivällä olin laituritalkoissa! Ja tänään alkuillasta rantatalkoissa! Ja la iltana olin synttärijuhlissa!

Mutta olen keksinyt ratkaisun mun aika ongelmaan. Jos jatkossa pyörittäisi elämää niin että 1 tunti olisi vain 45 min. Silloin saisi 6 tuntia aikaa lisää vuorokaudessa! Tekisi meikäläiselle ihan terää sillä olen 2 tuntia tappiolla joka vuorokausi! Ja laskutuksen kannalta se olisi pelkkää plussaa kun tunteja tulisi enemmän. Ja samalla voisi korottaa vähän tunti hintaa kun niistä tulisi tehokkaampia! Ai miten niin? No kun pitää tehdä 1 tunnin työt 45 minuutissa niin kyllähän tehokkuus nousisi! :lol:

STEFFE sanoi:
Ja samalla voisi korottaa vähän tunti hintaa kun niistä tulisi tehokkaampia! Ai miten niin? No kun pitää tehdä 1 tunnin työt 45 minuutissa niin kyllähän tehokkuus nousisi! :lol:
Noh noh, eipäs nyt pullikoida vastaan meidän Hallitukselle ja Pääministerille: se KIKY sopimushan oli, että lisätään kuusi (6) minuuttia johonkin. Tässä tapauksessa varmaan siihen tuntiin :idea: Nythän se vasta onkin tehokasta, kun tunti onkin 10% pidempi.

Ei varmaan fyysisiä viestejä, mutta laskin eilen indeksit uusiksi. Siellä on saattanut olla tuplia tms. jotka ovat poistuneet kun kanta on päivittynyt.

No tuosta en ymmärtänyt mitään mutta luku on pienentynyt. Ei sillä nut väliä on mutta...

Juu, siis kannassa oli *haamu viestejä, eli sellaisia jotka on tallentuneet ennen julkaisua ja varanneet viestinumeron, mutta kirjoituksessa on ollut tauko ja tallennus onkin tehty uudelleen ja julkaisu on tapahtunut eri numerolla, Nyt kun indeksit on järjestetty uudelleen on myös haamuviestit voitu siivota ja laskea todellisen tilanteen mukaan. Indeksoinnin jälkeen planeetta toimii aavistuksen rivakammin. Ja onhan tästä se ilo että saavutit 3k viestiä kahdesti.

Katselin tuosta äsken että lähenee 3500 viestiä ja planeetalla on n 23500 viestiä. Eli olen yli 10% viesteistä näpytellyt... toki joukossa on myös vain ”kommentteja” tyyliin :lol: !