tietöissä | AvantClub - Keskustelupalsta

avant kaivuri 260

Jäsen
Keskustelun aloittaja
27.8.2014
287
38
28
Äänekoski
Hei mitäs muut on tehnyt avanteilla Itse olin tietöissä toissapäivänä avant 640 ja kaivuri 260. toi kaivuri on mielettömän hyvä arvosana 5/5 siinä kävi oikee kaivuri kuskikin katsomassa töitä ja ihmetteli että on avantti mielettömän hyvä vehje kun tällästä saa aikaan. Tietä vähän muotoiltiin ja kiviä otettiin pois voimaa on kun pienessä kylässä mitäs pidätte.? Huomenna jatkuu..

Liitteet

• 20160712_164825.jpg
    20160712_164825.jpg
    111,4 KB · Katselut: 2 847
Hyvät kokemukset myös, nostaa järkyttävän kokoisia kiviä kokoonsa nähden ja voimaa on tarpeeksi, että 630 tulee pulkkana perässä jos kauhaan osuu liian kiinteää eteen. Tuli hankittua täältä palstalta vähän käytetty ja tuolle kaivurillekin vähän ylijäreä engonin 800mm suorakärkinen kauha ja on kallistajan kanssa aivan yliveto yhdistelmä. Kuokin viime viikolla maalämpöputkille pehmeään hiekkamaahan uraa, tavara liikkui kun laittoi tuplapumpulla heilumaan, siinä vain on liikkeet melko sähäkät mutta tuntumalle kun pääsee niin tapahtuu :mrgreen:

Lisäksi puskulevyn olen pudottanut alimpiin reikiin, että tassut saa ylös ja irti maasta puskiessa, onnistuu nopeat pikku tasailut suoraan sillä ilman kaivutin irroitusta. Kyllä tuossa kaikki muistuttaa hyvin oikeaa kaivuria, enkä ole hetkeäkään epäillyt valintaa. Ja tuo vastaa nykyistä tarvetta huomattavasti paremmin kuin aikaisempi vähän turhan paljon elämää nähnyt 9000 linkku valmetti.

Mä tasaan tol kaivurin kauhalla TOS tien teossa tuo on hirvee näppärä kyl aika paljo on voimaa ku julmetun kiven kaivoin ylös tosta. Näppärä vehje tykkään täytyy kohta laittaa jyrsin pääsee tien penkkaa jyrsimään.

Laitappa valmiista tekosista kuvia kanssa. Ja lähtötilanne olisi kanssa kiva nähdä.

laitan kuvaa kun työt tehty lähtötilanteesta en ottanut kuvaa mutta laitan kuvaa kun tie on valmis. Konetta on kehuttu ja tuo tie on metsänhoidon yhdistyksen tietä pyysivät kun näkivät koneen että voisiko tietä laittaa kuntoon tien pituus on 7km josta puolet on tehty.