Tuleva Avant Multi Plus omistaja | AvantClub - Keskustelupalsta

cubeqtio

Jäsen
Keskustelun aloittaja
31.1.2012
2
0
1
Hei kaikille,

Näyttää pahasti siltä, että olen kohta Avant MultiPlus omistaja. :) Vuosimalli on ysikytluvulta.

Olen hieman selaillut ja koittanut etsiä lisää tietoja tulevasta Avant MultiPlus laitteesta. Kenties hakukriteerini oli väärät tai yläkerta ei nyt kertakaikkisesti leikannut ja en löytänyt tietoa kyseisestä Avantista lainkaan.

Kubotan D722 koneella näyttäis olevan ja hyvin pelittävän. Itseäni kiinnostaisi tietää mistä löytäisi esimerkiksi huolto- tai käyttöohjekirjan. Laitteella on vasta 500h takana, joten se hyvässä kunnossa.

Kiitos ja anteeksi jo nyt. :)

cubeqtio sanoi:
Hei kaikille,

Näyttää pahasti siltä, että olen kohta Avant MultiPlus omistaja. :) Vuosimalli on ysikytluvulta.

Olen hieman selaillut ja koittanut etsiä lisää tietoja tulevasta Avant MultiPlus laitteesta. Kenties hakukriteerini oli väärät tai yläkerta ei nyt kertakaikkisesti leikannut ja en löytänyt tietoa kyseisestä Avantista lainkaan.

Kubotan D722 koneella näyttäis olevan ja hyvin pelittävän. Itseäni kiinnostaisi tietää mistä löytäisi esimerkiksi huolto- tai käyttöohjekirjan. Laitteella on vasta 500h takana, joten se hyvässä kunnossa.

Kiitos ja anteeksi jo nyt. :)

Olisiko tästä apua: http://www.digipaper.fi/agrimarket/53494/

Avantin tehtaalta saat kaikki konettasi koskevat tiedot ja tiedossa olevan historian, kun ilmoitat koneen numeron.
Tehtaalta voit tilata myös konetta koskevat käyttöohjekirjat. Kubotan ohjekirja löytyy myös sieltä.
Palvelevat mielellään ja ystävällisesti asiakkaitaan. :)

Kiitos kaikille. :)

Kyseisessä laitteessa ON turvakaari. Ilman sitä en edes käyttäisi kyseistä laitetta.

Nyt alustavien tutkimusten jälkeen hydr.nestettä liian vähän ja uutta tilalle.

Miten on - olisko järkevää parantaa ajomoottoreita? Kun tossa kubotassa on kuitenkin jo puhtia.