uus onnellinen avantin omistaja | AvantClub - Keskustelupalsta

avant750dlx

Jäsen
Keskustelun aloittaja
12.3.2012
5
0
1
joo tuli hommattua pihaurakointiin tuommone 750 dlx. Entisenä bobcatin omistajana voin sanua että on se kyllä huippu peli.

Liitteet

• kärkikippi.jpg
    kärkikippi.jpg
    5,6 KB · Katselut: 4 204
  • 11.jpg
    11.jpg
    6,4 KB · Katselut: 4 202
  • 12.jpg
    12.jpg
    10,9 KB · Katselut: 4 182
Onnea uudelle koneelle ja tervetuloa mukaan saitille!

Minkä merkkinen on tuo ympäripyörivä "kioskikone"?

Hieno kone. Onnea hankinnalle !!

Olisi mielenkiintoista jatkossakin kuulla ammattilaisen käyttökokemuksia koneesta.

Hiano peli.

Tehtaan sivuilla on muuten myynnissä pari vähän ajettua 700 sarjalaista. Nyt niitä alkaa saada jo käytettynäkin. Pitää varmaan jatkaa tallia metrillä...

Joo se alakaa olleen kesä koluttu uudella avantilla ja kyllähän sille on kysyntää ollu 250 tuntia joka kuussa on tuntimittariin räpsähtäny liekkö siinä ollu syy kun ei oo saitille kerenny vai mistä johtunee, mutta ihan iliman murheita ei oo selevitty ku puomiin on vaihdettu yksi tappi kahteen kertaan(meni poikki), tyvipuomi (ratkennut hitsaus), kiinnikelevy (ratkennut), jatkopuomi (ratkennut) ja "koiranluu" kaareva rauta jota kauhankippaus sylinteri työntää (ratkennut). Onkohan kellään muilla planeetan jäsenillä ollu ongelmia avantinpuomin kanssa?

1250 tuntia kesässä? Sehän on tullu tarpeeseen. Ilmeisesti on ajeltu täysiä kauhoja kun metalli on myötäillyt noin runsaasti?

Ootko kuskannut soraa tuolla tasoituskauhalla? Aattelin vaan että siinä kauhassa toi painopiste tulee aika eteen kun kauha on niin syvä/pitkä.
Mutta pitäisihän puomi kestää!

Terveisin toiselta uuden koneen saaneelta! Kyllä se lämmin hytti on mukava...

Vähän kuulostaa kun Avantti olisi joutunut tosihommiin :) -- mutta kyllähän luulisi että puomin rakenne olisi suunniteltu siten että ei mene rikki. Tai sitten sylinterit ovat liian voimakkaita puomistoon nähden mikä kuulostaa ihan hullulta.

Maasturisti sanoi:
1250 tuntia kesässä? Sehän on tullu tarpeeseen. Ilmeisesti on ajeltu täysiä kauhoja kun metalli on myötäillyt noin runsaasti?

Ei siihen ihan nuin paljon tunteja ole kerennyt kertyä ku on pitänyt palvella valtiota heinäkuun loppuun asti mikä söi tuon kuumiimman sesonkiajan tunnit koneen mittarista :) Kone ei ole ollut juuri muussa käytössä kuin maiden levityksessä mihin en muuten ole parempaa konetta vielä löytänyt. Jos tässä jotaki vielä kehuisi niin takuuasiat on kyllä toiminut erinomaisesti!

Multa napsahti tänään tuo bumerangi poikki. Jäljestä päätellen niin se on ollut pitkään puoliksi poikki ja tänään vain katkesi ihan tyystin.

Olen itse tässä samassa ketjussa kysynyt että onko kannettu soraa tasoituskauhassa.... Minä olen, viimeksi tänään. Ja kallistusadapterin kera, eli paino piste vielä edempänä.

Pitäisihän se kestää toki, mitoitus pitää olla sellainen. Nyt on jo matkalla tänne HD versio ja uudet tapit. Eli varaosapalvelu pelaa. Hyvässä lykyssä saa huomenna jo ruuvata tai viimeistään ma aamuna!

Kyllähän nää vihreät koneet on vähän erilaisia kun muunmerkkiset, onhan se tietysti hienoa että varaosapalvelu toimii, (tosin esim.Saksastakin kyllä osat tulee seuraavaksi päiväksi) niitä varaosia vaan tarvii ihan liian usein näihin... Huomasin vasta tämän ketjun, itsekin (entisenä) Bobcatin(kin) omistajana yllätyin todella paljon ja ikävällä tavalla kun hankin tämän kotimaisen...

Olen pehertänyt näiden Avanttien kanssa hyvin monenlaisissa töissä ja paikoissa ja totean vain että mukavasti työt sujuu silloin
kun kone pelaa. Sen voin taata että jos kone on ammattikäytössä niin pajalla riittää käsitöitä.Kaikesta huolimatta hankin vielä
yhden koneen varalle kun toinen on remontissa.Olin vähällä siirtyä jo Multi Onen talliin mutta kentältä en saanut vielä riittävää kokemusta
kestävyydestä ja muutoinkin toiminnasta.

Konemukseni mukaan (avant ollut reilun vuoden) ei kone ammattikone laatua.
Mutta ei kyllä tuo multione ole kummempi, minulla oli parivuotta 835 vikoja oli mm. lämpeni ruohonleikkuussa, katto vuosi sadeveden sisälle, aisat meni hieman banaanille, ym. muuta pikkuvikaa.
Ko. merkin työlaittet olivat susia mm. kiinniikkeet eivät kestä kauhoissa edes päivän työtä, materiaali n. 5mm ja niin pehmeää että vasaralla muokattavissa, kerävä harjakone jätti rannut molemmin puolin, ruohonleikkurissa ei kestäneet runko ja remmit.

Uusimmat keskustelut