Uusi avantin omistaja | AvantClub - Keskustelupalsta

Sume33

Jäsen
Keskustelun aloittaja
28.3.2012
57
0
6
Tuli sit ostettuu 520+ -04 :)

Tollanen kysymys tuli mieleen et onko joku vaihtanu normaali vipujen tilalle joystickin? Mitä kaikkee sielt tarvii vaihtaa ja tuliko hintoihinsa? Sillon onnistuis toi jatkopuomin käyttö paremmin. Ja tulee tietysti kysymys mieleen et onko mitään järkee vanhaan koneeseen :?

Onneksi olkoon hyvästä ostosta. Minullakin tuollainen vanhempi peltinen - 03 mallinen 528 eli ei varmaan hirveästi eroa siitä sinun koneesta. Mitä tarkoitat Joystickilla? varmaan sitä elektronista missä napit ?
Minun versiossa on ihan perus joystick - ja puomin vipu on erillinen. Ei ole ainakaan minua haitannut koska ei sitä koko ajan käytä.

Kiitosta vaan kaikille.

Just sitä sähköohjattua joystickiä tarkoitan helpottais vaan zoomin käyttöä, mut onnistuu toki noinkin. Nyt on tullu naapureiden pihoja aurattua parina päivää ja todettu vehje ihan toimivaks.

Ok - sehän näissä vanhemmissa on kiusallista että tuo zoomin nopeus on aika pieni - sitä joutuu aina vähän odottamaan. Mutta malttia kaiksessa. Pihahommia ja naapuruusuhteitahan näillä värkätään... Nyt on kolme kertaa tullut hyvä saldo - joku päivä sitten laadukas Glögipullo, eilen Konjakkia (sekin laadukasta) ja tänään hyvä Rommipullo...

Ehkä on sittenkin hyvä ettei ole sitä DLX hyttiä - naapurit näkevät kohmeisen kärsivän miehen ja tuovat sitten näitä lämpöpulloja :)

Mä muuten aikanani meinasin ostaa vm 98 (muistaakseni) Avant 528:n. Missähän sitä nyt olisin ja mitä tekisin jos olisin sen saanut? Se nimittäin kerkesi mennä kaupaksi ennen kuin ehdin naputella numeron luuriin.

Onnea uudelle omistajalle :)

Peter sanoi:
Ok - sehän näissä vanhemmissa on kiusallista että tuo zoomin nopeus on aika pieni - sitä joutuu aina vähän odottamaan. Mutta malttia kaiksessa. Pihahommia ja naapuruusuhteitahan näillä värkätään... Nyt on kolme kertaa tullut hyvä saldo - joku päivä sitten laadukas Glögipullo, eilen Konjakkia (sekin laadukasta) ja tänään hyvä Rommipullo...

Ehkä on sittenkin hyvä ettei ole sitä DLX hyttiä - naapurit näkevät kohmeisen kärsivän miehen ja tuovat sitten näitä lämpöpulloja :)

Kyllä ne näyttävät tuovan myös hytilliselle.... t-paidassa istuvalle....

Uusimmat keskustelut