Uusi lelu.. | AvantClub - Keskustelupalsta

hiflyer

Jäsen
Keskustelun aloittaja
23.5.2013
10
4
3
Nurmijärvi
Tähän asti on hommat hoitunu mönkijällä ja muilla vehkeillä, nyt tuli sit hankittua 220:n uutena tehtaalta. Varusteina on isompi kauha ( lumikauha), 170 kaivuri ja ruohonleikkuri, peräkärry olikin jo mönkkärissä joten kai näillä nyt saa jotakin puuhasteltua :)
Noin vuoden verran lueskelin tätä foorumia, kävin kerran tehtaalla kokeilemassa, vuokrasin kokeeksi kerran ja tutkin vaihtoehtoja ja kyllähän se vaan Avantti tuntu pesevän muut, ainakin omilla käyttötarpeilla. Täällä foorumillakin kun tuntuu olevan tosi asiantuntevaa ja avointa porukkaa niin päätös oli loppujen lopuksi aika helppo!
Tuli myös nyt itse liityttyä foorumille uutena onnellisena "pikkuvihreän" omistajana!
Tästä se lähtee....

Onneksi olkoon uuden koneen johdosta :)

Itse taasen olen miettinyt, että mökille pitäisi mönkijä lumilevyn ja/tai lingon sekä kuljetuskärryn kanssa saada.

Laitahan kuvia tulemaan. Ja käyttökokemuksia 170-kaivurista kaivataan. Kestääkö hyvin? Onko liikkeet tasaisia ja symmetrisiä ja sitä rataa?

Laitetaan kokemuksia kunhan saan niitä, kaivuri on vielä lavan päällä "tehtaan paketissa". Ruohonleikkuria tuli jo kokeiltua ja on hyvä peli kun tota leikattavaa on kai n. 4000-5000 m2. Mönkijä kärryn kanssa on myös hyvä kuljetuskalusto kun kaivelee, lastaa vaan kärryyn ja käy kippailemassa. Ainakin toivon et näin on..
Tuuhan Jets vaikka kokeilemaan kaivuria joku päivä tänne Nukarin suunnille!

hiflyer sanoi:
Laitetaan kokemuksia kunhan saan niitä, kaivuri on vielä lavan päällä "tehtaan paketissa". Ruohonleikkuria tuli jo kokeiltua ja on hyvä peli kun tota leikattavaa on kai n. 4000-5000 m2. Mönkijä kärryn kanssa on myös hyvä kuljetuskalusto kun kaivelee, lastaa vaan kärryyn ja käy kippailemassa. Ainakin toivon et näin on..
Tuuhan Jets vaikka kokeilemaan kaivuria joku päivä tänne Nukarin suunnille!

Saatan tullakin :D

Uusimmat keskustelut