Uusia työlaitteita! | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Tuossa kun selasin Avantin sivut niin huomasin että on tullut vähän uusia työlaitteita!
Ilokseni huomasin että mun puukoura on kopioitu! Ja sitten oli tullut 3piste työlaite adapteri mihin jopa saa hydraulinen voimaulosotto!
Oli tullut myös jotain lisä virityksiä lannanpoistoon ja uusi petoninsekoituskauha!

Hienoa nähdä että kehitys kulkee!

STEFFE sanoi:
Tuossa kun selasin Avantin sivut niin huomasin että on tullut vähän uusia työlaitteita!
Ilokseni huomasin että mun puukoura on kopioitu!
Muistin kehua sitä tehtaalla käydessäni ja kertoa mistä idea oli lähtöisin. Kuvastoa päivitettiin juuri silloin nettisivulle.
Steffe sanoi:
Ja sitten oli tullut 3piste työlaite adapteri mihin jopa saa hydraulinen voimaulosotto!
Tampereen konemessuilla oli jo ensiesittely http://www.avantplanet.com/F1/viewtopic.php?f=9&t=6197#p19894
Steffe sanoi:
Oli tullut myös jotain lisä virityksiä lannanpoistoon ja uusi petoninsekoituskauha!

Hienoa nähdä että kehitys kulkee!
Osittain planettalaisten ansiota :)

Minähän olen otettu siitä että ovat "kopioineet" puukoura/rotaattorini! Sehän on merkki siitä että jotain hyviä ideoita mun tyhjiöstäkin on syntynyt!
Ehkä jonain päivänä ideasta saa jopa jonkun tunnustuksen! Mene ja tiedä! Olisihan se tällaiselle vaatimattomalle kaverille hienoa.

Kai sulle Steffe tulee myyntiprovikat sitten noista? :) Kallista puuhaa meinaa tuo suunnittelukin :roll:

Uusimmat keskustelut