Varastettu 635 | AvantClub - Keskustelupalsta

tunkki

Jäsen
Keskustelun aloittaja
31.7.2009
36
0
6
Ylöjärvi
Tieliikenne 635 varastettu Ylöjärveltä. Ymmärsin että rikkomalla hyttiin jne. Ei ole minun vaikka samalla suunnalla oleilenkin. Silmät auki!

Edit: Rek 58-GAF, ollut lukossa ja päävirtakytkin ja avaimet tuvassa. Luultavasti nostettu lavetille ja viety pois. Rekkarikin varmaan ruuvattu pois elleivät varkaat nyt aivan täysiä idiootteja ole... Viety 4.9 tai 5.9 yöllä.

Olisi asiaa olla jokin asentoanturi ja gsm-häly perässä...

Kiitos! Tämän oli tänne joku jo laittanutkin. Ovi todennäköisimmin on rikottu, tiiviste, lasinpaloja ja lukkopesästä osa oli Avantista jäljellä.

Harmittaa niin vietävästi, laite oli 2009 ostettu, mutta tunteja oli vasta vähän yli 200. Ei taida tarvita untakaan nähdä, että yhtä vähän käytettyä löytyisi tilalle.

Mutta kun mulla on taas Avantti pihassa, maalaan sen täyteen suuria kirjavia kukkia. :D Nythän ongelma on siinä, että noita on vaikea yksilöidä, jos ei kierrä tarkastamassa joka koneen valmistenumeroa. Kun hippiavantti menee jossain, sitä ei voi olla huomaamatta. Luulisi vähentävän radikaalisti intoa vohkia sitä.

On se hyvä että huumoria löytyy, vaikka koneen varkaudesta ei ole kuin muutama päivä. Voin vaan kuvitella ett ite kyllä vastaavassa tilanteessa ainakin viikon pelkästään kiroilisin ja potkiskelisin pikkukiviä :D

Toi "yksilöinti" ei muuten oo lainkaan huono ajatus :!: Näitä varkauksia näyttää tapahtuvan yllättävän paljon :(

Toivotaan, että kone löytyy !!

On tullut kiroiltua kyllä riittävästi. Olen itsekin yllättynyt, miten laaja kirosanavarasto mulla onkaan. Huumori vaan auttaa jaksamaan mieliharmia hiukan paremmin. Hiukan jo etukäteen pelottaa, mikä vääntö vakuutusyhtiön kanssa saadaan aikaan. Kone kun oli -09 käyttöönotettu, mutta tunteja on vasta 250 paikkeilla. Mutta vaikka tunteja on tullut vähän, niissä töissä, missä avanttia tarvitaan, se on ihan välttämätön.

Mutta mä olen ihan tosissani sen suhteen, että seuraava pihaan tuleva avantti saa riemunkirjavan ulkoasun.