Mielenkiintoisia härveleitä aussit ovat kehitelleet. Tuota sivuttaisvääntöä helpottaisi hieman systeemi, jossa vetoköysi kulkee etupyörän kautta, jos vetokela on takana ja halutaan siis mennä eteenpäin. Peruutettaessa kela ja köydenohjausrulla pitää tietysti olla toisinpäin kuin oheisessa kuvassa:
http://www.bushwinch.com.au/grfx/products/guide-large.jpg
Kieltämättä eteen on tullut muutamia tilanteita, joissa tuntuu, että Avant ei oikein tahdo lähteä taaksepäin, kun pyörät luistavat. Koneessa on luistonesto, joka kyllä toimii, mutta savisella maalla renkaiden (TR 23/10.50-12) kuvio menee tukkoon turhan helposti.
Tuo ankkuri, joka ilmeisesti hakataan maahan kyllä epäilyttää. Riippuu tietysti kuinka suuri voima köyteen kohdistuu, mutta, jos ankkuri pysyy kunnolla massa, niin kuinka helppo se on saada irti? Puuttomassa maastossa se on tietysti parempi kuin ei mitään.