Saattaa terä purra hyvin.....Hmm, joku paketti oli ilmestynyt paikallisen huoltoliikkeen pihalle. katso liitettä 5674
Saattaa terä purra hyvin.....Hmm, joku paketti oli ilmestynyt paikallisen huoltoliikkeen pihalle. katso liitettä 5674
Täytyy pistää tassut sillai, ettei haukkaa liikaa. Nyt on kyl ollu semmosia kelejä, että zoominkin karhuterä on välillä napannut kiinni ihan kunnolla...Saattaa terä purra hyvin.....
Mä käytän vain ne semileikatut terät zoomissa. Se kantaa paremmin eikä haukkaa niin herkäati. On muuten ikävä tunnelma hytissä kun terä napppaa kunnolla kiinni!Täytyy pistää tassut sillai, ettei haukkaa liikaa. Nyt on kyl ollu semmosia kelejä, että zoominkin karhuterä on välillä napannut kiinni ihan kunnolla...
Tuossa fasterin päässä hydeletkuissa on tommonen alumiinilohko... mikähän sen funktio on?Hmm, joku paketti oli ilmestynyt paikallisen huoltoliikkeen pihalle. katso liitettä 5674
Oisko virtauksen rajoitin.Tuossa fasterin päässä hydeletkuissa on tommonen alumiinilohko... mikähän sen funktio on?
Näkyy olevan myös pari solenoidiventtiiliä, eli tuolla öljy tottelee hytin nappien painalluksia.Oisko virtauksen rajoitin.
Tuota auraa tekis mieli päästä testaan.Hmm, joku paketti oli ilmestynyt paikallisen huoltoliikkeen pihalle. katso liitettä 5674
Joo, virtauksenjakolohko. Tiputtaa virtauksen 50% molemmin päin.Oisko virtauksen rajoitin.
Joo niin on ja hyvä ku onki. tahtoo muuten nuo siivet pamahtaa auki ja kiinniJoo, virtauksenjakolohko. Tiputtaa virtauksen 50% molemmin päin.
Avantin paino ei riitä joka kelille ,ehkäToi on komee aura!! Kovasti nykyään tulee seurattua noita ammatikseen auraavia ja kyllä ton tyyppiset aurat on aika yleisiä.
Toki ovat hieman isommissa koneissa kiinni. Joten mitenkähän tehot riittää Avantin poikasissa?
Kuullostaa hyvältä! Onhan se koko julma.... Pakkaslumessa varmaan parhaimmillaan.Tuo aura kerää tuplamäärän lunta Zoomiin verrattuna. Tänäänkin yhden ison rivarin piha meni puolessa tunnissa, kun zoomilla ei mennyt millään alle tuntiin.
Sen sijaan yllättävän koville Arska joutui, kun mut pyydettiin avaamaan 150m auraamatonta tietä, jossa oli vetistä mössöä pohjalla. Auraa ei voinut sivuittain laittaa lainkaan vinoon, koska silloin aura vei Arskaa eikä Arska auraa. Sitten keksin käyttää auraa V-aurana, eli pääsiipi kohtisuoraan tietä päin, ja sivusiivet taaksepäin viistosti. Ja sitten vauhtia... Konetehoa pitäisi olla reilusti lisää, eli täydelläkään kaasulla homma ei onnistunut kerralla, vaan Kohler meinas tukehtua. Pitoa on kyllä julmasti, eli en ole kokenut sitä ongelmaksi.
Koko on kyllä aika ronski pienemmille pihoille, ja auran täytyy olla asteen tarkkuudella vaaterissa. Muuten eteenpäin törröttävät siivet joko haukkaa tai falskaa. Siinä mun kallistusanturi on kätsy.
Mulla kanssa pahasti vääntynyt 760:n puomi. 1700h mittarisa.Kyse ei ole mistään kulumisesta, vaan raudan vääntymisestä.
Kun mun 2015 mallinen 760 meni vaihtoon keväällä 2020 niin tunteja oli 1400 ja rapiat. Puomi oli edelleen suora. Liukupalat vaihdettu joka huollossa(450,850,1350)Mulla kanssa pahasti vääntynyt 760:n puomi. 1700h mittarisa.
Nyt saattaisin sanoa, että paljolti kiinni siitä, että mitä koneella ylipäänsä tekee. Oman 640:en puomin uskon vääntyneen kesäisissä askareissa, koska ne ovat olleet välistä aika raakoja. Vauhdilla puskeminen lienee kaikkein kovinta puomille?Kun mun 2015 mallinen 760 meni vaihtoon keväällä 2020 niin tunteja oli 1400 ja rapiat. Puomi oli edelleen suora. Liukupalat vaihdettu joka huollossa(450,850,1350)
Vaan eikö tuo kulma pysy aina vakiona ku ottaa vakaajan pois käytöstä. Niin itse ainakin auraan aina niin ei tarvi käänön kans kikkailla ja aura pysyy aina samassa kulmassaTuo aura kerää tuplamäärän lunta Zoomiin verrattuna. Tänäänkin yhden ison rivarin piha meni puolessa tunnissa, kun zoomilla ei mennyt millään alle tuntiin.
Sen sijaan yllättävän koville Arska joutui, kun mut pyydettiin avaamaan 150m auraamatonta tietä, jossa oli vetistä mössöä pohjalla. Auraa ei voinut sivuittain laittaa lainkaan vinoon, koska silloin aura vei Arskaa eikä Arska auraa. Sitten keksin käyttää auraa V-aurana, eli pääsiipi kohtisuoraan tietä päin, ja sivusiivet taaksepäin viistosti. Ja sitten vauhtia... Konetehoa pitäisi olla reilusti lisää, eli täydelläkään kaasulla homma ei onnistunut kerralla, vaan Kohler meinas tukehtua. Pitoa on kyllä julmasti, eli en ole kokenut sitä ongelmaksi.
Koko on kyllä aika ronski pienemmille pihoille, ja auran täytyy olla asteen tarkkuudella vaaterissa. Muuten eteenpäin törröttävät siivet joko haukkaa tai falskaa. Siinä mun kallistusanturi on kätsy.
Mäkisiss maastoissa joutuu koko ajan säätämään ottokulmaa, ettei haukkaa. Ja siirtymät kellunnalla ja jousituksella, jotka sotkee myös kulman. Eli kyllä sitä koko ajan saapi räplätä.Vaan eikö tuo kulma pysy aina vakiona ku ottaa vakaajan pois käytöstä. Niin itse ainakin auraan aina niin ei tarvi käänön kans kikkailla ja aura pysyy aina samassa kulmassa
Tuosta pätellen olisi mun 640 ihme koneelle juuri sopiva !!Tuo aura kerää tuplamäärän lunta Zoomiin verrattuna. Tänäänkin yhden ison rivarin piha meni puolessa tunnissa, kun zoomilla ei mennyt millään alle tuntiin.
Sen sijaan yllättävän koville Arska joutui, kun mut pyydettiin avaamaan 150m auraamatonta tietä, jossa oli vetistä mössöä pohjalla. Auraa ei voinut sivuittain laittaa lainkaan vinoon, koska silloin aura vei Arskaa eikä Arska auraa. Sitten keksin käyttää auraa V-aurana, eli pääsiipi kohtisuoraan tietä päin, ja sivusiivet taaksepäin viistosti. Ja sitten vauhtia... Konetehoa pitäisi olla reilusti lisää, eli täydelläkään kaasulla homma ei onnistunut kerralla, vaan Kohler meinas tukehtua. Pitoa on kyllä julmasti, eli en ole kokenut sitä ongelmaksi.
Koko on kyllä aika ronski pienemmille pihoille, ja auran täytyy olla asteen tarkkuudella vaaterissa. Muuten eteenpäin törröttävät siivet joko haukkaa tai falskaa. Siinä mun kallistusanturi on kätsy.