Juhan koneet | Sivu 35 | AvantClub - Keskustelupalsta
Catin hydrauliikka on hitaimmallakin säädöllä liian töksähtelevää, kun on tottunut Hitachiin. Cattia vuokranneet ovat kyllä olleet OK sen kanssa. Se on vähän, mihin tottuu.
Hankala tuohon on ottaa kantaa. Kaverilla on kaksi samanlaista vajaa 20t cattia, toinen on hyvä ajaa ja toinen ei.
Huoltomiehen mukaan niissä ei ole mitään eroa.
 
Vanhoilla päivillä vielä vähän tuunausta...

Fordin vakiorengastus on 275/55-20. Mulla on 305/55-20 ja ET on 40 mm ulompana kuin orkkis. Niinpa eturenkaat ottaa kiinni ns. crash bareihin, eli vahvoihin neliöputkiin renkaan edessä.

Tykkään, että renkaat on kunnon kokoiset, joten ostin Milwaukeen puukkosahan ja sahasin moiset raudat pois. Nyt mahtuu pyörimään :)
1711901053603.png

1711901106266.png

1711901160839.png
 
  • Tykkään
Reaktiot: mek
Oltiin taas vaihteeksi yhdessä tapahtumassa, Trailertukun järjestämä.

Käykö porukka näissä tempauksissa esittelemässä kalustoa? Itse sain ainakin tusinan verran hyviä kontakteja ja kosolti hyvää mieltä, kun pikkuihmiset nuohosi Anttia...

P.S. jokos tämä foorumi lähestyy loppuaan? Päiväkausiin ei tule enää mitään hömppääkään...

1712418684105.png
 
En tiedä, montaa foorumia seuranneena, alkuun tulee muutama vahva persoona joka kirjoittelee ja hetken päästä ne siirtyy omiin kuppikuntiin. En tiedä syytä. Aina johonkin keskittyneillä on kuitenkin huima tietämys kaikesta asiaan liittyvästä. Toivottavasti tämä ei lopu...
 
Oltiin taas vaihteeksi yhdessä tapahtumassa, Trailertukun järjestämä.

Käykö porukka näissä tempauksissa esittelemässä kalustoa? Itse sain ainakin tusinan verran hyviä kontakteja ja kosolti hyvää mieltä, kun pikkuihmiset nuohosi Anttia...

P.S. jokos tämä foorumi lähestyy loppuaan? Päiväkausiin ei tule enää mitään hömppääkään...

katso liitettä 7907

Tällaset on hienoja perhetapahtumia. Siitä tulikin mieleen, että täytyy etsiä murinoitten ajankohta ja laittaa perhekalenteriin.
 
Mä olin tänään hakemassa firmalle vaihtoveneen puumalasta tyttö lähti mukaan vieläkin josta olen ylpeä!
Hauskaa oli ja juttua riitti 17v on kuitenkin vielä isin tyttö Yes!! Saatan jopa itse ostaa kyseisen veneen....
Avantti oli vain kerran tässä vuokralla ja tilin päätöskin jälleen miinuksella joten juttua ei vaan ole ollut.... :rolleyes::rolleyes:
 

Liitteet

  • 20240406_121521.jpg
    20240406_121521.jpg
    1,5 Mt · Katselut: 51

Uusimmat keskustelut