Avant 760i ammattimaiseen kiinteistönhoitoon | Sivu 13 | AvantClub - Keskustelupalsta
Tuleehan virtalukolle sähkö ja lähtee nastasta 50 eteenpäin!

Tämä onkin vanhemmissa 760i
 
Viimeksi muokattu:
Mitä minulla on kokemusta eri nyky moottoreista niin kutakuinkin kolmea tyyppiä. Eli kaikki ohjeet väylästä, kaikki pyynnöt johdoilla eculle ja osa suoraan esim start mutta kierrokset eculle. Nyt kun kyseessä on dpf kone niin välissä voi olla käynnistyksen esto rele. Sähkö kuvat jos saisin niin osaisin sanoa paremmin. Muistelen että startille tuossa vanhemmassa olisi ollut rele moottorin oikealla puolella.
 
Mitä minulla on kokemusta eri nyky moottoreista niin kutakuinkin kolmea tyyppiä. Eli kaikki ohjeet väylästä, kaikki pyynnöt johdoilla eculle ja osa suoraan esim start mutta kierrokset eculle. Nyt kun kyseessä on dpf kone niin välissä voi olla käynnistyksen esto rele. Sähkö kuvat jos saisin niin osaisin sanoa paremmin. Muistelen että startille tuossa vanhemmassa olisi ollut rele moottorin oikealla puolella.
Tartille on ilmeisesti rele siinä "relekammassa" öljynlauhduttimen alla,mut nyt ei mun arvailut auta. Sähkökuvia ei mulla ole, saakohan niitä tehtaalta kuka vaan?
 
Yksi asia mikä tulee mieleen niin mikä on dpf täyttö aste? Esim Volvon koneet ei lähde käymään jos dpf on liian täynnä. Täytyvät testerillä käynnistää. Voin koittaa saada kuvat huomenna.
 
  • Tykkään
Reaktiot: 640
Lueskelin hieman tuosta mosasta!
Kohlerilla stage V näyttäis olevan ECU kautta tuo herätevirta starttimoottorille.
Moottori vaatii starttauksen jälkeen tiettyjen laitteiden sammutuksen oikeassa järjestyksessä.

Eli älkää laitelko mitään ylimääräisiä hyppylankoja startille!
 
  • Tykkään
Reaktiot: STEFFE
Yv puolella on viestiä. Tosiaan suoraan starttia ei ole hyvä pyörittää esim korkeapaine pumppu ei välttämättä tykkää. Mutta käskyn ecu pyyntöön voi kyllä kokeeksi ohittaa. Jos kohlerin ecu on vika tilassa joka estää käynnistyksen on koodit luettava testerillä.
 
Lueskelin hieman tuosta mosasta!
Kohlerilla stage V näyttäis olevan ECU kautta tuo herätevirta starttimoottorille.
Moottori vaatii starttauksen jälkeen tiettyjen laitteiden sammutuksen oikeassa järjestyksessä.

Eli älkää laitelko mitään ylimääräisiä hyppylankoja startille!
On jo suora virtajohto akulta. Apikot yhteen ja starttaa.
 
  • Vihainen
  • Haha
Reaktiot: Timotopi ja Leppis
Yv puolella on viestiä. Tosiaan suoraan starttia ei ole hyvä pyörittää esim korkeapaine pumppu ei välttämättä tykkää. Mutta käskyn ecu pyyntöön voi kyllä kokeeksi ohittaa. Jos kohlerin ecu on vika tilassa joka estää käynnistyksen on koodit luettava testerillä.
Koodit luettu tietokoneella ja pois pyyhitty. Egr ja ahtopaine ongelma. Se onkin jo toinen asia.
 
No sitten. Kuvittelin että ei käynnisty. Eli jos k10 ohittaa ja starttaa avaimesta on virtalukko yhteys moottoriin kunnossa. Onko startissa alkuperäinen heräte myös kiinni? Jos on voi ecu saada käynnistys pyynnön myös sitä kautta.
 

Uusimmat keskustelut