1500 hiekoittimen sääsuoja | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Äsken soitti tuo verhoilija ja sanoi että sääsuoja on valmis. Eli olen teettänyt suojan joka tulee hiekoittajan päälle jotta sen voi säilyttää täytettynä ilman että menee vettä tai lunta sisään. Mulla kun on matkaa hiekoitusoralle 1 km niin säilytän aina hiekoitin täytettynä.

Laitan kuvia kun olen noutanut sitä tuolta 3.5 km päästä!
 
No nyt tulee vähän kuvia!
 

Liitteet

  • IMG_2375.JPG
    IMG_2375.JPG
    46 KB · Katselut: 1 897
  • IMG_2373.JPG
    IMG_2373.JPG
    78,3 KB · Katselut: 1 908
  • IMG_2372.JPG
    IMG_2372.JPG
    109,5 KB · Katselut: 1 907
Tollanen siinä pitäisi olla jo vakiona. Useimmiten noita kuitenkin säilytetään ja ainakin käytetään ulkona. En tiedä tuosta, mutta toiset hiekottimet ovat kovin herkkiä jos hiekka on vähänkin päässyt kastumaan ja paakkuuntumaan.

Edit. Piti vielä todeta, että on kyllä hyvän ja laadukkaasti tehdyn näköinen suoja !
 
Timberman sanoi:
Edit. Piti vielä todeta, että on kyllä hyvän ja laadukkaasti tehdyn näköinen suoja !

Tekijä on verhoilijamestari. Jokainen nurkka on vahvistettu. Lanka on UV kestävä. Kangas on samanlainen mistä tehdään paintball ilmatäytteiset esteet/suojapaikat. Eli on täysin veden pitävä.

Jälki on priima ja istuu kun nenä päähän siihen! Hän sanoi että melko helposti pystyy tekemään niitä lisää nyt kun yksi on tehty ja mallattu.
 
pleh sanoi:
Mahtaiskohan... ???

€ pöydälle niin tuollainen verhoilija tekee ihan mitä vaan. Toki aikatauluista en ota kantaa. Vein hiekoittajan sinne toukokuussa.... No sanoin kyllä että ennen talvea, ei kiirettä!
 

Uusimmat keskustelut