Kokemuksesta on tiedossakin, että 220 Kohler moottori vaatii aina täydet ryypyt. Tänään 0 -asteella, kuukauden seisomisen jälkeen, sai sahata akun lähes loppuun, ennenkuin käynnistyi.
Olisko täällä asiantuntijatietoa, miksi Kohler on nihkeä käynnistymään ja voisiko asialle tehdä jotain? Auttaisiko, jos laittais vaikka sähköisen polttoainepumpun avuksi, jos kaasutin jotenkin tyhjenee/ kuivuu koneen seisoessa?
Toinen asia. Kauhankännön sylinteri laskee tarpeettoman nopeasti koneen seisoessa. Ilmiö on ollut uudesta asti. Osaisko joku sanoa, johtuuko asia joystick -venttiilin päästämisestä vai sylinterin läpipäästämisestä? Onko kukaan asentanut lukkoventtiiliä tuohon pikkusylinteriin?
9v iästä huolimatta koneella on ajettu vajaa parisataa tuntia suhteellisen kevyttä hommaa.
Olisko täällä asiantuntijatietoa, miksi Kohler on nihkeä käynnistymään ja voisiko asialle tehdä jotain? Auttaisiko, jos laittais vaikka sähköisen polttoainepumpun avuksi, jos kaasutin jotenkin tyhjenee/ kuivuu koneen seisoessa?
Toinen asia. Kauhankännön sylinteri laskee tarpeettoman nopeasti koneen seisoessa. Ilmiö on ollut uudesta asti. Osaisko joku sanoa, johtuuko asia joystick -venttiilin päästämisestä vai sylinterin läpipäästämisestä? Onko kukaan asentanut lukkoventtiiliä tuohon pikkusylinteriin?
9v iästä huolimatta koneella on ajettu vajaa parisataa tuntia suhteellisen kevyttä hommaa.