DLX Ilmastointi | AvantClub - Keskustelupalsta
Ok, ei ole. Toinen on "reppu" ilmastointi ja koneisto sijaitsee takalasin päällä estäen vähäsen näkyvyyttä taaksepäin. Katto ilmastointi on katolla ja nostaa koneen korkeutta vähäsen mutta peittää takalasissa vain muutama senttiä keksellä. molemmat toivat teknisesti samalla tavalla, vain sijainti on eri.
 
En usko että keli vaikuttaa. Ehkä kauhea lumipyry mutta en osaa sanoa miten se vaikuttaa. Lähinnä tuo näkyvyys ja korkeus on se ero.
 
Ei ole. 630 malliin ei saa. Seuraavassa on...

Aurauskierroksia on nyt tehty 23 muistaakseni. Eli kausi on melko finaalissa. Viime vuonna kierroksia 23 ja sitä edellisenä 26! Eli historiaan nojaten voin todeta että talvi vetää viimeisiään!
 
Minulla ajokertoja on tullut 22 tänä talvena tähän mennessä.

Pari kertaa olisi tarvinnut ilmastointia pitämään ikkunat
vapaana kosteudesta, kun märkä lumisade yllättäen lisääntyi.
Nyt joutui turvautumaan pyyhkeisiin.

Hyvä näkyvyys on pakollinen, kun puhdistaa autopaikkoja
toisten autojen välistä.

Olen aina käyttänyt sisätilan lämmitintä ennen ajoon lähtöä.
Sen pitempää käyttöä rajoittaa moottorilämmittimelle määrätty
30 min käyttöaikarajoitus. Molemmat lämmittimet ovat saman
pistokkeen takana.

Oke
 
Mulla 2 sisääntuloa defalle. Eri moottorille ja eri sisä lämppärille. Saa hytin niin mukavan lämpötilaan että voi ajaa T-paidassa!

Kannattaa muuten olla varovainen noitten parkkipaikklojen kanssa. Kauha helposti"hyppii" sivulle vahingossa ja auton kylkeen. Minä en putsaa jos on liian ahdasta.
 
eeberin ilmalämmitin pitää rautakopin kirkkaana.

Uudemmissa koneissa ei taida olla kuin koneen vesikierron kautta tuleva lehmänhenkäys?
 
Ikkunoille suunnattu virtaus on liian heikko(tuulilasille).
Oviaukon viereiset kyllä puhaltaa hyvin mutta tuulilasi on se ongelma. Ongelma poistuu jos hytti on lämmin lähtiessä.
 
Aurauskierroksia on nyt tehty 23 muistaakseni. Eli kausi on melko finaalissa. Viime vuonna kierroksia 23 ja sitä edellisenä 26! Eli historiaan nojaten voin todeta että talvi vetää viimeisiään!

Eikös siellä etelässä pitänyt tänä talvena tulla lunta jakuvasti (uutisten mukaan) ja kuitenkin teillä on vähemmän ajokertoja kuin minulla. Laskin tuossa allakasta että olen tehnyt täyden kierroksen jo 26 kertaa tänätalvena ja osakierrokset siihen päälle. Herää kysymys olenko liian herkkä lähtemään liikkeelle vai onko meillä täällä raahen korkeudella satanut sittenkin useamman kerran. Tilastoja: talvi 11-12 29 kertaa talvi 10-11 28 kertaa talvi 9-10 32 kertaa talvi 8-9 22 kertaa, sitä vanhemmat tilastot taitaa olla ö-mapissa. Pakkasta tänä aamuna -19. Talvi näyttää pitävän hyvin otteensa.

Terveisin Markkuvaari
 
Taisi lipsahtaa väärälle sivustolle tuo äskeinen viesti. Koettakaa kestää. Jotain koneita luulen osaavani käyttää, mutta tämä toosa tuottaa ongelmia jatkuvasti.

Markkuvaari
 
Vietä markkuvaari päiväsi rauhassa. Kyllä tuo aihe on sivutettu tälläotsikollakin kun multa kysyttiin että montako rundia on tehty,

En mä usko ettäolet liian herkkälähtemään. Kysehän on myös siitä että miten lumet ovat tulleet! Jos on ollut taukoa välillä niin eikun kierrokselle, Meillä ontullut aika paljon ain aputkeen ja sitten täydessä kaaoksessa rundille. Alta 5cm määrät jäävät odottamaan lisälunta täällä meillä.
 

Uusimmat keskustelut