Harjaajille ja auraajille kysymys? | AvantClub - Keskustelupalsta

Timotopi

Jäsen
Keskustelun aloittaja
30.5.2016
2 465
1 983
113
Jyväskylä
Täällä Jyväskylässä kun itse vaikutan niin pisti silmään yliopiston kulmalla ajellessa, että potkulaudat on taas saapuneet !
5 kpl nippuja ripoteltu sinne tänne jalkakäytävälle ja tietenkin poikittain että vie enemmän tilaa. Laiteet seisoi jään päällä jossa vahva hiekoitus päällä. Kun nuo härvelit on jo tuotu jalkakäytäville ja hiekat pitäisi harjata pois, mitä teet? Ajatko niiden yli ? Menetkö käsin siirtämään ne vai yritätkö kiertää ne ja kuunella haukut huonosta työstä?
Minä juttelin tyttären kanssa asiasta ja sanoin että mitähän sanottaisiin jos minä menisin levitteleen esim puukorit pitkin pyörätietä ja valtaan sen tilan noin vaan?
En ketään yrittäjää mollaa mutta mun mielipide noista sähköpotkulaudoista on kyllä hieman nekatiivinen kun ne jätetään miten sattuu. Itse jos harjailisin työkseni hiekkoja pois vois olla että noilla väylillä ei kovin montaa olis ajokunnossa mun jäljiltä... :mad:

Ps Onko Hapuli törmänny tähän ongelmaan vai kehitinkö päässäni tämän?
 
Pariisissa mietitään täyskieltoa sähkölaudoille. No siellä ei ole kyllä hiekkojen puhditajan tiellä, mutta muun siivouksen kyllä.
Syy tietysti nousseet kuoleman tapaukset. Kunnolla valvottu kypäräpakko Pariisissa auttaisi varmasti.
Hujanhajan olo missä vaan miten päin vaan harmittaa eniten.

Ps. ei tainut tappi irrota @Timotopi :rolleyes:
 
Pariisissa mietitään täyskieltoa sähkölaudoille. No siellä ei ole kyllä hiekkojen puhditajan tiellä, mutta muun siivouksen kyllä.
Syy tietysti nousseet kuoleman tapaukset. Kunnolla valvottu kypäräpakko Pariisissa auttaisi varmasti.
Hujanhajan olo missä vaan miten päin vaan harmittaa eniten.

Ps. ei tainut tappi irrota @Timotopi :rolleyes:
Ei irronnu eilen mutta nyt tapit irti.!
 
  • Tykkään
Reaktiot: oke ja Leppis
Tampereella ainakin aurataan sivuun jos palveluntarjoaja ei oo hoitanu pois. Sydäntalven olivat varmaan huollossa. Kai tuo vähän "kolisee" kauhaharjassa... siis ne potkulaudat..
 
Täällä Jyväskylässä kun itse vaikutan niin pisti silmään yliopiston kulmalla ajellessa, että potkulaudat on taas saapuneet !
5 kpl nippuja ripoteltu sinne tänne jalkakäytävälle ja tietenkin poikittain että vie enemmän tilaa. Laiteet seisoi jään päällä jossa vahva hiekoitus päällä. Kun nuo härvelit on jo tuotu jalkakäytäville ja hiekat pitäisi harjata pois, mitä teet? Ajatko niiden yli ? Menetkö käsin siirtämään ne vai yritätkö kiertää ne ja kuunella haukut huonosta työstä?
Minä juttelin tyttären kanssa asiasta ja sanoin että mitähän sanottaisiin jos minä menisin levitteleen esim puukorit pitkin pyörätietä ja valtaan sen tilan noin vaan?
En ketään yrittäjää mollaa mutta mun mielipide noista sähköpotkulaudoista on kyllä hieman nekatiivinen kun ne jätetään miten sattuu. Itse jos harjailisin työkseni hiekkoja pois vois olla että noilla väylillä ei kovin montaa olis ajokunnossa mun jäljiltä... :mad:

Ps Onko Hapuli törmänny tähän ongelmaan vai kehitinkö päässäni tämän?
Onhan nuo taas tullu kaduille. Tänään viimeks hiekotellessa noita kiertelin. Kymmenittäin pitkin ja poikin kaupunkia. Onkohan noita tullu useempi kilpailija kun eri tekstit kupeissa?
Jotain juttua oli paikallisradiossa sähköpotkulauvoista. Yrittäjä puolusteli jotenkin että seuranta kehittyny ja kehittyy edelleen. Käyttökiellossa tiettyinä aikona ja automaattisesti ilmoitus jos lauta vaikka kylellään ym ym. Onneks ei aura-aikana enää ole kaduilla. Mokomat vielä painaakin pirusti,joskus joutunu siirteleen ;)
 
  • Surullinen
Reaktiot: Timotopi
Pitäisi kehitellä lisälaite jonka saa työlaitteeseen kiinni, siinä jokin koukku ja vähän vieteriä jolla nakkaa ojan yli nätisti vain vipua kääntäen...
 

Uusimmat keskustelut