Kantojyrsin | Sivu 2 | AvantClub - Keskustelupalsta
No, varmistui sekin. Tuolta greenplantiltahan teriä saa alle 9 eur/kpl. Avantin terät 24 eur/kpl. Miksi varaosistakin pitää saada 270% kate kulutusosista, jotka kuluu Avantin työkoneissa?

Ja kyllä, mää täällä taas. Tehdas varmaan lopettaa myynnin mulle.
 
No, varmistui sekin. Tuolta greenplantiltahan teriä saa alle 9 eur/kpl. Avantin terät 24 eur/kpl. Miksi varaosistakin pitää saada 270% kate kulutusosista, jotka kuluu Avantin työkoneissa?

Ja kyllä, mää täällä taas. Tehdas varmaan lopettaa myynnin mulle.
Kysyitkö terien hintaa tehtaalta vai katsoitko ainostaan kirjasta??
 
Heppu tehnyt oman teroitussysteemin terille. Jos jollakulla on pylväspora, niin siittä sitten kokeilemaan...


Tulikohan hyvä, mielestäni olis pitänyt teroittaa myös se kartion sivu jotta leikkais kunnolla. Tuossa jäi siihen kartioon vielä kulumaa. Kohdassa 5.00-> näkyy kuluma vielä selvästi.
 
Uskoisin että toimii, se leikkaa otsapinnallaan, ei lieriöllä. Muutama "ura" ei leikkuuta rajoita. Lieriöpinnan päästökulmalla ei tuossa kannon jyrsinnässä tuskin ole merkitystä. Jos nuo nyt ei ihan uutta vastaa niin uskoisin käyttöikää pidentävän merkittävästä. Ja melko halpa tapa. Mulla olis kyllä porakone ja joutuisa mirkelikin, mutta ei tuommoista kantojyrsintä ;)
 

Uusimmat keskustelut