Mitäköhän tänään keksisi | Sivu 78 | AvantClub - Keskustelupalsta
Miten sattui...tänään näin tämän. Ei ollut vielä gummissa :cool:
20230713_182328.jpg
 
Koneviestin tilaajat voi lukea vertailua.

Kehuttiin ja moitittiin kaikkia, mutta mulle ihan kriittinen on tämä: Mulla on työlaitteita, jotka ei toimi kunnolla alle 60 l/min tuotolla.

Eikä sekään haittaa, että nopeus, koneteho ja vetokyky on ihan omassa luokassaan.
1690992051360.png
 
On ollut vähän hiljaista, lähdin käväisemään metsällä nelitoimikauhalla varustetulla Avantilla, työntelin karheelle ja ei muuta kun säkitys ja kotiin
Täytyy vähän päivittää kuvaa, tässä uusin kuva, ollaan vähän puuhasteltu
 

Liitteet

  • Kanttarellit 2023.jpg
    Kanttarellit 2023.jpg
    5,8 Mt · Katselut: 95
Tänään vielä juontohommia tolla 313S kirpulla. Sylvia myrskyn tuotoksia. Tääkin kuusi oli mennyt poikki metrin korkeudelta, samoin kuin taustalla koneen oikealla puolella näkyvä . Tähän vuoteen asti kuuset on aina kaatuneet juurineen/kantoineen... Yli 20m korkeita kuusia kaatui "Nalle Puhin" ½ hehtaarin metsässä muutamia.
HD tuorerehupihdissä (ei ku: "HD risupihdissä") on koukku juontovälinettä varten ja pihdillä saa sit tietä pitkin roudattua tukkeja.
 

Liitteet

  • DSC_0872a.JPG
    DSC_0872a.JPG
    2,9 Mt · Katselut: 98
Tuli tänään kokeiltua maankunnostajaa kunnolla. kyllä tuolla paikka on. näin ilman yritystoimintaa ei kyllä tule itselle hankittua mutta vuokrata voi kyllä..
Sama täällä, eli ei anna lompakko periksi, mutta kun katselin vuokrahintoja, niin vuokraamoon tieni vie!
150m omaa tienpätkää pitäisi silotella ja lähimpään vuokraamoon josta tuon saa vuokrattua, niin on alle 15km
 
Mä en uskalla lähteä sinne messuille ! Järjestin itselle lauantaiksi piha homman avantilla, ja huomenna venekaupat yhdestä omasta veneestä (maksoi jo että varmasti saa) sekä hakkuri lähtee vuokralle viikon lopuksi. Työkaveri olisi kyllä menossa lauantaina, mutta tietäen itseni on parempi kiertää tuommoiset houkutukset ! ;)
 

Uusimmat keskustelut