Tiedän tunteen...Meillä ei työt tekemällä lopu. Lista on loputon! Yhden kun saan alta pois niin on jo ilmestynyt 2 uutta tehtävää listalle....
No, vaikka noustaan takaperin auton kyytiin...
katso liitettä 4774
Tuo takalevy laskee 70cm korkoon ja 900kg'n kantavuudesta johtuen pitää tukea - melko monella kuormalavalla. Sitten ajosillat remmeillä kiinni ja ylöspäin. "Eväät" piti jättää kuormasta sillä aika jyrkkä oli nousu. Joutuu mökki reissulle ottamaan perjantaina lavan siirtovehkeen mukaan: tusinan lavoja, ajosillat ja vähän muuta viritelmää. Mökille ei pääse nyt autolla ja joutuu rakentamaan siirtymät ison tien varteen jossa ei turhia levikkeitä ole. Oli paljon parempi se vanha vuokra kuorma-auto jossa sai laskettua peräpäätä jonkinverran - tässä Ategossa ei onnistu.
Joo, mutta takas pääsy on nyt 'siinhä kinthalla'Nonni! Ja matka jatkuu, Espoosta Ylöjärveen...
Mihin vaihtaisit jos saisit itse päättää??Joo, mutta takas pääsy on nyt 'siinhä kinthalla'
Kaikki seiskatonniset on autot on ajossa ja eu-ajopiirturisäännön vapautus koskee maksimi siihen asti.
Kasitonninen löytyis perjantai aamulle, mutta siinä pitää olla digikortti.
Kokemuksesta voin sanoa, että metrin korossa seinällä kiinnitetyt remmit vähän löystyy ajossa. Isommassa autossa on ainoana lattiapisteet eli olisi parempi pitkään ajoon.
Mikään ei sitten onnistu näemmä helposti... ja nyt ollaan ilman konetta toistaiseksi
Huoltokin varmaan laskuttaa säilytysmaksua ja liimaa parkkisakkolappuja tuulilasiin.
Toisaaltaan ei mene "myynnilläkään" hyvin: ei tullut kauppoja uudesta koneesta, vielä(kään).
Oioi. Mä menin sisään kun tuli tummia pilviä ja rupesi tuulemaan. Eli Avantti ei liikkumut tänään ollenkaan.Hyvä se on, pysytellä sisällä lämpimässä.
Tuli paluumatkalla lunta ja räntää välillä niin, että tiellä sentin-parin kerros sohjoa.
Lämpötila kävi alimmillaan tuossa +3'n tienoilla auton mittarin mukaan.
No, neuvottelun tuloksena todettiin että kaikki painaa liikaa (5xx-8xx); tai sitten tehoja on liian vähän (2xx-5xx) tai kulkevat liian hitaasti. Painoa tulee lisää aika paljon, mutta koppi on halutuin vakiovaruste tänä päivänä. Optidri...siis optimaali olisi tietty sellainen joka kulkee vähintäin 80km/h ja nostelee parin tonnin kuormat vaikka vähän yli neljän metrin yms. Jos vauhtia olis tarpeeksi niin vois jättää nämä kuljetuspuuhat välistä. Olisko nuo jotain 990-sarjalaisen ominaisuuksia ellei peräti 2032-sarjan perusjuttuja?Mihin vaihtaisit jos saisit itse päättää??
Kai meidän täytyy sitten porukalla laittaa kolehti, jos sakot rapsahtaa
HikipisaroitaRattipylväs alkoi liruttamaan öljyä ylälaipan välistä,