Ei niitä ilmoitella. Tehtaalla vaihto hallin kun kiertää ja kyselee onko myytävänä. Mitään takuuta ei sitten tule joten se on oma riski aina.Missä noita kunnostettavia ilmotellaan? Mulle kans
Eli sama asia kun ostelee netin palstoilta ! Eipä noihin takuita saa... Mutta yleensä pääsee harrastaanEi niitä ilmoitella. Tehtaalla vaihto hallin kun kiertää ja kyselee onko myytävänä. Mitään takuuta ei sitten tule joten se on oma riski aina.
Joko olet päässyt jo tehtaalle ja löytölaarin puolelle?Itekki meen käymään tehtaalla Perjantaina, saapa nähä onko Petterillä mitään myytävää
Mikäs pinnoite sulla on ?Pitää kyllä kehua tuota pinnotetta et kyllä toimii..
En muista nimeä pinnotteelle. Tätä ei myydä yksityisille ku 2 komponentti tavaraa niin meidän Fixarit laitto mulle.Mikäs pinnoite sulla on ?
Mä otin viime tammikuussa pinnoitteen joku korrek gure tai jotain. Kerkesin kerran pestä kun jo möin sen auton niin ei oikeen ole kokemusta noista..
Pitää ens kerralla työntää Teitä että pääsettä eteenpäin.Me ollaan aina teiden tukkona Amarokeilla. Kun sellaisen ostaa niin joutuu allekirjoittamaan sopimuksen että varsinkin lantikoiden edessä pitää hidastaa. V8 voittaa aina V6 ja silloin pienikin kiusa on ihan paikallaan
Ihan varmasti 3500 kg... hieno peli... ja se V8Paljonko kuvan Lantikassa jarrullinen vetomassa ? On ne hienoja pelejä
Hydrauli-alusta? Paljonko hepoja tuossa kasissa on? Eiku edit, 286hv ja 650Nm.Jo 3500kg on vetomassa ja Hydrauli-alusta nii kestää aisapainoaki
4,5 litran V8 Bi-turbo diesel ei siinä paljo kärry perässä tunnu. Vääntöä taitaa olla noin 700nM
Katoin joskus lantikoita niin suuresti ihmettilin kun ei ollu vetomassat 3500kg. Luulin että jos ei muissa niin lantikoissa ainakin riittää vetomassat,mut ei sillo.Ihan varmasti 3500 kg... hieno peli... ja se V8
Tästä on 2 koulukuntaa:Katoin joskus lantikoita niin suuresti ihmettilin kun ei ollu vetomassat 3500kg. Luulin että jos ei muissa niin lantikoissa ainakin riittää vetomassat,mut ei sillo.
Ferrarit tippu nolosti, Alfat menee paremmin ferrarin koneella!On muuten mielenkiioiset aika-ajot Turkissa! Pikkasen on liukasta....
Tuota on vielä piristetty.Hydrauli-alusta? Paljonko hepoja tuossa kasissa on? Eiku edit, 286hv ja 650Nm.
Onko noin? Lueskelin, että sylinterit on kallistuksenvakaajissa, eli vakaajat voidaan hydraulisesti vapauttaa maastoajossa. Etupäässä normijouset ja takapäässä ilmapussit.Siellä on iskareisen tilalla sylinterit ja oma hydraulipumppu. Ei poksu ilmapussit tässä