Mitäköhän tänään keksisi | Sivu 53 | AvantClub - Keskustelupalsta
Tilasin netistä renkaiden urituskoneen ja tänään kokeilin sitä. Pari terää meni ennen kun löysin oikeat säädöt. Sitten meni aika näppärästi. Tein n 10x8 mm viiltoja poikittain noihin ziczac ripoihin joten siitä tuli enemmän palarenkaan näköinen. 20 min per rengas meni.
 

Liitteet

  • 0D80A586-B9F1-4B36-9203-FB54CA05E04C.jpeg
    0D80A586-B9F1-4B36-9203-FB54CA05E04C.jpeg
    1,6 Mt · Katselut: 148
  • Tykkään
Reaktiot: DilleWille
Tilasin netistä renkaiden urituskoneen ja tänään kokeilin sitä. Pari terää meni ennen kun löysin oikeat säädöt. Sitten meni aika näppärästi. Tein n 10x8 mm viiltoja poikittain noihin ziczac ripoihin joten siitä tuli enemmän palarenkaan näköinen. 20 min per rengas meni.
Onko nuo ne Starcon renkaat?
 
Linkoa rassattu vaihteeksi ja testiä ajettu uutta siivikkoa varten tulokset paranee eli suunta on oikea :D vaikka välillä takapakkia tulikin.
Huomenna pitää asentaa kuskin lisälämmitin kenno kun oli tullut tehtaalta ja korjata lämpömittarin taustavalo.
Kiinnostas ajaa lamelli uria noihin mun renkaisiin josko saisi pitoa lisää sekä laittaa nastat.
 
Linkoa rassattu vaihteeksi ja testiä ajettu uutta siivikkoa varten tulokset paranee eli suunta on oikea :D vaikka välillä takapakkia tulikin.
Huomenna pitää asentaa kuskin lisälämmitin kenno kun oli tullut tehtaalta ja korjata lämpömittarin taustavalo.
Kiinnostas ajaa lamelli uria noihin mun renkaisiin josko saisi pitoa lisää sekä laittaa nastat.
Minkälainen homma on asentaa lisälämmitin kenno? Koneen nesteet kiertää ja erillinen puhallin? Jos noin niin onko yhtenäinen paketti? Eihän penkinalle juurikaan mitään mahu.
 
Minkälainen homma on asentaa lisälämmitin kenno? Koneen nesteet kiertää ja erillinen puhallin? Jos noin niin onko yhtenäinen paketti? Eihän penkinalle juurikaan mitään mahu.
760 moneessa se lisäkenno on tuolla vasemman etusivumuovin alla. Ei ollut iso juttin kun se asennettiin mun koneeseen. Nesteet kiertää kennossa ja ilma menee sen lävitse. Lämmitti kyllä tehokkaasti mutta vastaavasti kesällä kun halusi vähän lämpöä niin tuli heti aika lämmintä. Pitäisi olla joku säätöventtiili että sitä voisi kesäksi ohittaa.
 
Kaksi lämpöputken klemmaria tais puuttua jos niitä nyt edes tarvii kaikki muu sisältyy pakettiin. Soita tehtaan varaosiin ja kysy petteri rantalalta voi olla spesial price for u . kaitse veroineen on joku 290€ mutta kun sulla on uus kone niin hinta saattaa olla pienempi.
 
  • Tykkään
Reaktiot: STEFFE
Te joilla on maankunnostaja niin oletteko kokeilleet jyrsiä sillä jäätä? Tuossa video jossa kauhaan on rakennettu vastaava laite.

On käynyt mielessä mutta tarvetta ei vielä ole ollut. Olen skrapannut niin maata myöten auratessani. Mutta keveemmällä voi olla ajankohtaista jossain.
 
Tänään oli kaunis talvipäivä, Avantti pysyi tallissa koko päivän. Oltiin ulkona. Illalla sitten joutui tekemään päätöksiä, ikäviä sellaisia. Olen kyllästynyt siihen että minut maalitetaan jatkuvasti planeetalla. En käytä konetta muuhun kuin kirkkon ajamiseen, ei ole koskaan mitään vikoja jne. Moni on ollut privana yhteydessä ja kysynyt että miksi tämä kohdistuu niin selkeästi minuun? En tiedä. Tunteja on tullut Avanteissa n 4000+ joten jonkinlainen kokemus taitaa olla. Monia asioita on kehitetty ja protoja rakennettu. Tänään sain lukea että koska en huuda ongelmista täällä niin en ole uskottava, täysi nolla. Kyseinen tekstipätkä poistui melko nopeasti ja teksti muutenkin siistittynä. Vahinko oli jo tapahtunut. Minä sen näin ja kuvasin. Mutta kerkesin sitä peukuttaa kuitenkin. Muunnellusta tekstistä otin peukun pois. Ei ollut sen arvoinen. Mutta kun en mitään tiedä, eikä mulla ole sellaisia ongelmia että pitää täällä huutaa niistä ja olen täysi nolla niin miksi olisin täällä? Seison sentään kirjoittamieni asioiden takana. Mutta mä en viitsi seurata ja lukea kun kaikki mitä kirjoitan tarkoituksellisesti tulkitaan väärin. Ja jos se on läppä niin voin kertoa että erittäin huono sellainen. Eikä minua häiritse että ei tule peukkuja eikä sitä että tulee tarkoituksellisesti angry kun kirjoitan. ISMO. Mun elämässä vaan on niin paljon muuta hyvää että en koe että minun tarvitsee osallistua tähän. Tämä vie ihan turhan paljon energia negatiivisuuden takia.

Mä siis tänään viimeisenä tekona kirjaudun ulos sivuilta. Toivotan teille oikein mukavaa kevättä ja kesää. Ja hyvää joulua samalla ja uutta vuotta 2022. Ylläpitäkää siistiä ja asiallista keskustelua, muistakaa kunnioittaa toisianne. Steffelandiassa kaikki on hyvin. Kiitos.
 
Surullista, erittäin surullista :mad:
Puiston penkillä on kiva istuskella kauniilla ilmalla, aurinko paistaa ja linnut laulaa. Sitten tulee joku ja paskoo penkille. Istu siinä sitten, ihmettele toisten toimintatapoja ja tarpeita
 
Harmillista, mutta olisi tuossa ollut aikaa miettiä miten toimii.
Ihmisillä on niin herkkiä tunteita tuollaisesta minkä voi joku mieltää eräänlaiseksi "tuotesijoitteluksi"
 
Palstalla on aika ajoin ollut turhan negatiivista kirjoittelua ja olen varmaan itsekin siihen joskus syyllistynyt.
Hyvää kevättä kaikille ja toivokaamme Steffen paluuta.
 

Uusimmat keskustelut