Uusi kuvasto 2019 | AvantClub - Keskustelupalsta

tompula

Jäsen
Keskustelun aloittaja
13.7.2016
404
157
43
Nokia
600-sarja taitaa kokea tappion päästömääräyksien takia, kaikissa 26 hv kone. En tiedä aiheuttaako Optidrive eroja, mutta en tiedä miten laitteisiin tehdään työhydrauliikan tuotto-ero samalla koneteholla ? Väännöllä sitä ei tehdä.
Hinta nousi, hydrauliteho ja nopeus putosi ...
 
Onneksi on suhteellisen tuore 37,5Hp 640:en, mutta eiköhän toi Berner ja kumppanit kerkiä senkin vielä kieltämään, kun kaikki kuolee ympärilläni? :lol:
 
oke sanoi:
Kuvastossa ja nettisivuilla on eri tiedot. Kummat on oikein?

Oke

Olisiko nettisivuilla vielä vanhat tiedot ja varastossa tavaraa, koska onhan noi samat 26Hp mainittu myös uudessa R-sarjassa?
Nettisivuille saa uudet tiedot nopeasti, mutta uuden painetun hinnaston tekeminen on työläämpää, kun pitäisi palvella koko vuoden.
 
Liittyy päästömääräyksiin ja milloin itse moottori on tullut suomen. Näin mielestäni olen kuullut. Eli jos moottori on rantautunut ennen tiettyä pvm niin sitä saa käyttää. Sen jälkeiset pitää täyttää uudet määräykset. Oliko Stage5?
 
Joo, taisi Jani mainita että jos vanhan säännön moottorit on tuotu viimme vuonna, niin niitä saa asentaa vielä ensi kevääseen. Olin vähällä mainita että ylijäävät voi toimittaa sitten espooseen, mutta ajattelin että kasku on jo tuttu ja jätin sanomatta.
 
Ymmärsin, että kierrokset on rajoitettu 2300r/min päästömääräysten saavuttamiseksi.
Heppojen pudotus noin paljon tuntuu liialta.
 

Uusimmat keskustelut