Avantaiheisia videoita | Sivu 7 | AvantClub - Keskustelupalsta
Tuo CR1400 olis kyllä mielenkiintoinen peli, mutta hiton kallis ja ei ihan ensimmäisenä hankintalistalla.
Menis ilmeisesti ihan jyrsimestäkin nurmikon pohjaan, mitä nyt eri videoita löytäny.
Erikoiset renkaat tuossa koneessa!
 
Tuo CR1400 olis kyllä mielenkiintoinen peli, mutta hiton kallis ja ei ihan ensimmäisenä hankintalistalla.
Menis ilmeisesti ihan jyrsimestäkin nurmikon pohjaan, mitä nyt eri videoita löytäny.
Erikoiset renkaat tuossa koneessa!

Tuon tienoon kun siivoaa, niin tietää tehneensä?
 
  • Tykkään
Reaktiot: Timotopi
Pro League Video GIF by Unibet Belgium


Eiköhän nämä jo riitä!?
 
  • Tykkään
Reaktiot: pleh
Saattaa hydrauliikkakin kavitoida, ei iha oikea ajoasento.
Naapurikunna Pekka tykkäs ajella kanssa noin eturenkailla. Kerran sillä sitten katkesi työn touhussa takapyörän akseli ja pyörä napoineen lensi mäkeen. Asiakas oli sitä ihmetellyt, kun ajoi koneen kuorma-auton lavalle ajoramppeja pitkin etupyörien varassa :)
 
Kyllä se niin on, että nimimerkki Juha on yksi niistä joka on kyllä tuonut myös huonot kokemuksensa esille OMISTAMISTAAN laitteista oli merkki sitten mikä tahansa. Onko muuten tuo kyseisellä videolla oleva esittelijä vainikan porukkaa? Jos on, niin todella lapsellista käytöstä tommoinen kuvaaminen ja kilpaiöijan mollaus. Minun mielestä ei kannata keskittyä haukkumaan muita missään lajissa, vaan tärkeämpää olisi korostaa omia hyviä puolia ja keskittyä niiden kehittämiseen
 
  • Tykkään
Reaktiot: mek ja Juha
Kyllä se niin on, että nimimerkki Juha on yksi niistä joka on kyllä tuonut myös huonot kokemuksensa esille OMISTAMISTAAN laitteista oli merkki sitten mikä tahansa. Onko muuten tuo kyseisellä videolla oleva esittelijä vainikan porukkaa? Jos on, niin todella lapsellista käytöstä tommoinen kuvaaminen ja kilpaiöijan mollaus. Minun mielestä ei kannata keskittyä haukkumaan muita missään lajissa, vaan tärkeämpää olisi korostaa omia hyviä puolia ja keskittyä niiden kehittämiseen
Tais olla itse toimitus johtaja vainikalta.
Jos nämä on nyt paskoja niin mitä on solis ja giant..
 

Uusimmat keskustelut