On myös mahdollista, että öljyvirta "karkaa" kevyemän toiminnon kautta hidastaen raskaamman miltei huomaamattomaksi. Tällainen ilmiö oli "Ykshai" kumitela kaivurissa.
Siinä sai molemmat toiminnot samanaikaiseen toimintaan ohjausvipujen kanssa kikkailemalla. Omalla 42'llä en ole tarvinnut yhtäaikaista toimintaa, kun eiv vielä ole ollut "pyöriviä" laitteita, nelitoimikauhan kanssa en ole toiminnallista ongelmaa havainnut.
ps. Olen ollut 42'sen puskutehoon todella pettynyt, mutta Saulin käsittelyssä tehtaalla
muutama viikko takaisin löytyi "henki" koneeseen, siihen asti ollut ikävä 22'sta, esimerkiksi
lumiaurasta piti ottaa lisäpalat irti jotta pystyi auraamaan, eikä meinannut täydellä kaasullakaan nousta kärryn kyytiin ei konetta noutaessani uutena, myyjä sanoi vieressä että peruuttamalla, (on kuin jalat edellä viemistä) eikä koko aikana ennen säätöä. Nyt kolmannes kierroksilla ajopolkimesta käsketään ja kone tottelee, ero on huomattava. Mielessä kävi jo konemerkin vaihtaminen oli se niin tuskaista. Eka huollossa
vuoden vaihteessa ei apua tullut, sikaarinpolttaja lateli ylimielisyyksiä konetta noutaessani.
Sauli oli lomilla. No nyt on asiat toisin. Kiitokset julkisesti Saulille.
Terv KaiK